Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
  • Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
  • Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
  • Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
  • Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX
  • Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX

Ετοιμάζει η Kymco τα βασισμένα στη LiveWire, RevoNEX και SuperNEX

Αναπτύσσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες η Kymco για χρόνια
Αλλαγή εμφάνισης αλλά όχι ονόματος για τα μοντέλα
Νέα πατέντα για το κάλυμμα της θύρας φόρτισης
Με μικρότερες μπαταρίες και κινητήρες τα S3 από τα S2 πιθανότατα

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Αναπτύσσει ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες η Kymco για χρόνια

Η Kymco έχει στα πλάνα την προσθήκη δύο ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στην γκάμα της χρόνια τώρα, ενώ είχε ήδη παρουσιάσει την πρωτότυπη ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα SuperNEX στην EICMA του 2018 στο Μιλάνο. Επιτέλους το project της θα αποδώσει σύντομα καρπούς, με το αρχικό design να δέχεται ριζικές αλλαγές. Αρχικά, η Kymco σκόπευε να αναπτύξει μόνη της, τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες παρουσιάζοντας την SuperNEX το 2018, την οποί ακολούθησε η RevoNEX το 2019. Οι δύο μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούσαν μία υψηλής ποιότητας και επιδόσεων πλατφόρμα, με την ασυνήθιστη για την ηλεκτροκίνηση προσθήκη, ενός συμβατικού τύπου συμπλέκτη και σασμάν ταχυτήτων, ώστε να δίνεται στον αναβάτη ένα πρόσθετο επίπεδο ελέγχου που θυμίζει μοτοσυκλέτες με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η εταιρεία μάλιστα ήθελε να χτίσει ένα ειδικό εργοστάσιο για την κατασκευή τους.
 

Αλλαγή εμφάνισης αλλά όχι ονόματος για τα μοντέλα

Το αρχικό αυτό πλάνο δεν "ευδοκίμησε", αφού η Kymco παρουσίασε την δεύτερη γενιά αυτών των concept μοτοσυκλετών το 2022 με τα ίδια ονόματα, αλλά διαφορετική εμφάνιση, έχοντας συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την LiveWire, η οποία ανήκει στην Harley Davidson, ώστε να τις αναπτύξουν συνεργατικά όπως επίσης και τα επερχόμενα μοντέλα S3 της LiveWire. Τα S3 θα χρησιμοποιούν μία πιο οικονομική εκδοχή χαμηλότερων επιδόσεων της ευέλικτης πλατφόρμας που ονομάζεται "Arrow" που θα βρίσκεται ένα επίπεδο κάτω από τα LiveWire Mulholland και Del Mar της σειράς S2 και όπως φαίνεται τα SuperNEX και RevoNEX θα βασίζονται στα ίδια εξαρτήματα. Νωρίτερα μέσα στο έτος, η Kymco κατέθεσε ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο ο ποίο απεικονιζόταν η πλατφόρμα Arrow της LiveWire, με την σιλουέτα της πρώτης έκδοσης του RevoNEX concept από το 2019. Τώρα κατέθεσε μία νέα πατέντα που επικεντρώνεται όμως στα πλαστικά της μοτοσυκλέτας, που είναι αυτά που είδαμε στον σχεδιασμό της το 2022 σε συνδυασμό με το πλαίσιο και σύστημα ηλεκτροκινητήρα - μετάδοσης της LiveWire. Τα SuperNEX & RevoNEX του 2022 καλύπτονται σε τέτοιο βαθμό από τα πλαστικά τους, που είναι αδύνατο να διακρίνει κανείς τα πλαίσια ή τους κινητήρες τους, αλλά φαίνεται πως έχουν κρύψει καλά "κάτω από το δέρμα τους" εξαρτήματα που δηλώνουν ότι αποκτούν την σειρά S2 της LiveWire. Στην νέα πατέντα φαίνεται πόσο κομψά "κουμπώνουν" το πλαίσιο, η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας του LiveWire Arrow κάτω από την σιλουέτα του RevoNEX, με την καρίνα πίσω από τον εμπρός τροχό να ξεχωρίζει, αφού έχει σχηματιστεί "σφιχτά" γύρω από τα ηλεκτρικά μέρη της μοτοσυκλέτας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Νέα πατέντα για το κάλυμμα της θύρας φόρτισης

Αυτό που όμως είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον στην νέα πατέντα είναι ένα στοιχείο του σώματός της και πιο συγκεκριμένα το καπάκι της θύρας φόρτισης ακριβώς κάτω από την σέλα στην δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας. Απεικονίζει ένα σχέδιο ελαφρώς μεταποιημένο από αυτό του Concept του 2022, με μεγαλύτερη πρακτικότητα, που υποδηλώνει ότι το σχέδιο της μοτοσυκλέτας που θα βγει στην παραγωγή θα είναι πιο απλοποιημένο από αυτό με τις δύο στρώσεις και το εξωτερικό κάλυμμα με τις εξάγωνες οπές που θυμίζουν κερήθρες. Το ίδιο το κάλυμμα της θύρας φόρτισης φαίνεται πως θα τοποθετείται σε μία παραλληλόγραμμη άρθρωση, που θα του επιτρέπει να ανοίγει καμπυλωτά, αποκαλύπτοντας την θύρα φόρτισης χωρίς να προεξέχει πολύ όταν είναι ανοιχτό. Ένα δεύτερο κάλυμμα από κάτω του ανοίγει με συμβατικό τρόπο, ώστε να φανεί η θύρα Type2 AC. Οι φορτιστές αυτού του τύπου έχουν ισχύ μεταξύ 3,7 και 7kW, ενώ εάν είναι συνδεδεμένοι τριφασικά φτάνουν τα 22kW. Στην πατέντα δεν φαίνεται να υπάρχει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης τύπου DC.
 

Με μικρότερες μπαταρίες και κινητήρες τα S3 από τα S2 πιθανότατα

Δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο κατά πόσο τα LiveWire S3 μοντέλα, που επίσης βασίζονται στην S2 Arrow πλατφόρμα (αλλά με μικρότερες επιδόσεις και σε συνεργασία με την Kymco), θα διαφέρουν από τα S2 όσον αφορά τις επιδόσεις και την αυτονομία. Με την ανακοίνωση της πλατφόρμας και της συνεργασίας με την Kymco το 2021 (συμπεριλαμβανομένης της εξαγοράς ενός ποσοστού 4% της LiveWire από την Kymco), η LiveWire ανέφερε πως η σειρά S3 θα είναι μία βάση για μία σειρά από ελαφριά δίκυκλα, κάτι που σημαίνει ότι θα αποκτούν μάλλον μικρότερες μπαταρίες και κινητήρες από αυτούς των S2. Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν τα SuperNEX και RevoNEX θα αποκτούν την S2 ή S3 πλατφόρμα αν και στις φωτογραφίες υποδεικνύουν στοιχεία πανομοιότυπα με των S2 χωρίς αυτό όμως να αποκλείει το ενδεχόμενο να αποκτούν την πλατφόρμα S3, καθώς μπορεί τα πλαίσιά τους να είναι ίδια εμφανισιακά. Ένα concept της Kymco που διαφοροποιεί τα μοντέλα της από την LiveWire, είναι η ιδέα χρήσης ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Αντί όμως για το φυσικό σασμάν με διαφορετικές ταχύτητες που προτείνονταν για τα αρχικά concept του 2018 και 2019, η τελευταία ιδέα της Kymco είναι η προσομοίωση ενός συμβατικού κιβωτίου. Υπάρχει φυσικά ακόμα μία μανέτα για τον "συμπλέκτη" και ένας λεβιές στο πόδι, αλλά συνδέονται και τα δύο με τον εγκέφαλο της μοτοσυκλέτας και δεν λειτουργούν μηχανικά. Με τον σωστό προγραμματισμό, η λειτουργία του συμπλέκτη και του λεβιέ, θα προσομοιώνουν την συμπεριφορά ενός συμβατικού κιβωτίου ταχυτήτων, μεταποιώντας την κατανομή ισχύος, ανάλογα με την "ταχύτητα" που θα έχει επιλέξει ο αναβάτης αλλά και ανάλογα με το πότε και πόσο πιέζει την μανέτα του ψευτοσυμπλέκτη, προσδίδοντας ένα πρόσθετο επίπεδο ελέγχου σε αυτόν, χωρίς όμως το βάρος και την πολυπλοκότητα ενός συμπλέκτη και σασμάν.