Πόσο κοσντά σε μια Moto2 θα είναι η νέα Daytona 765;

Πόσο κοσντά σε μια Moto2 θα είναι η νέα Daytona 765;

Πόσο κοσντά σε μια Moto2 θα είναι η νέα Daytona 765;

Μια Moto2 στο γκαράζ σου

Η Triumph επιβεβαίωσε ότι η Daytona 765 είναι προ των πυλών Θα είναι αυτή η ισχυρότερη Triumph που κατασκευάστηκε ποτέ; Διαβάστε περισσότερα.

Πριν μερικούς μήνες ο κατασκοπευτικός φακός είχε συλλάβει το νέο Triumph Daytona 765 σε δοκιμές εξέλιξης. Τώρα έρχεται η επιβεβαίωση από τη Βρετανική εταιρεία ότι το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε περιορισμένη έκδοση την άνοιξη του 2020.

Θα ονομάζεται Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition και όπως υποδηλώνει το όνομά της αποτελεί προϊόν της τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί μέσα από τη Moto2. Θα κατασκευαστεί σε 2 εκδόσεις, μια για Ασία και Ευρώπη και μια για Αμερική και Καναδά με την παραγωγή για κάθε μια από τις δυο αγορές να περιορίζεται στις 765 αριθμημένες μονάδες.   



Η «καρδιά» της μοτοσυκλέτας θα είναι ο τρικύλινδρος κινητήρας των 765 κυβικών που έκανε το ντεμπούτο του στο Street Triple RS και στη συνέχεια εξελίχθηκε για να προμηθεύσει τις ομάδες τις Moto2. Αυτό σημαίνει ότι το καινούργιο μοντέλο θα είναι η πιο δυνατή μοτοσυκλέτα παραγωγής που έχει κατασκευάσει η Triumph μέχρι σήμερα αφού θα έχει σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και ροπή από την 675 R και το Street Triple RS, ενώ θα είναι και ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της, 675 R. Το Street Triple RS αποδίδει 121 ίππους, ενώ ο κινητήρας της Moto2 περισσότερους από 138, οπότε δεν αποκλείεται το 765 να «βγάζει» 130 με 135 ίππους.

Μεγάλη προσοχή αναμένουμε να έχει δοθεί στο να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά και σε αυτό θα συμβάλει και η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της Arrow που θυμίζει τις αντίστοιχες των Moto2 μοτοσυκλετών. Στάνταρ περιμένουμε να είναι μια έγχρωμη TFT οθόνη, διάφορα riding modes ακόμα και για χρήση σε πίστα, αλλά και quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα.