Είναι το νέο Forza750 το αντι-T-MAX;

Το ΤΜΑΧ έδειξε, πίσω στο 2001, το δρόμο σε μια νέα κατηγορία αυτή των mega scooter, αλλά το νέο Forza έρχεται με άγριες διαθέσεις και τεχνολογία που προκαλεί. Μήπως έχουμε νέο πρωταγωνιστή στην κατηγορία;

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Από ότι φαίνεται το ΤΜΑΧ αποτελεί την κότα με τα χρυσά αυγά για τη Yamaha. Με περισσότερες από 276.000 πωλήσεις από το 2001 που παρουσιάστηκε, πρόκειται αναμφίβολα για ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας, έχοντας σταθερά το δικό του μερίδιο στην αγορά, συνδυάζοντας την πρακτικότητα με τις επιδόσεις και την premium αύρα.

Ο εμπνευστής μιας ιδέας που έκανε τους άλλους να ακολουθήσουν έχει με το μέρος του τα εφόδια για να δικαιολογήσει τη best seller φήμη του. Στην έβδομή του γενιά είναι έτοιμο για την Euro 5 εποχή, έχοντας στην φαρέτρα του μεγαλύτερο και δυνατότερο κινητήρα, ανανεωμένη εργονομία αλλά και νέα εμφάνιση ώστε να είναι ακόμη πιο ελκυστικό τόσο στην βασική όσο και στην ¨πλούσια¨ TechMax έκδοση. 

Το νέο TMAX 560 είναι ολοκληρωμένο από κάθε άποψη, καθώς εύκολα μπορείς να συνδυάζεις την πρακτικότητα των scooter με τα ταξίδια και την sport συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Και όλα αυτά μέσα σε μια αύρα άνεσης και πολυτέλειας που αποδεικνύει τον λόγο που το TMAX θεωρείται σύμβολο κύρους με δύο τροχούς. 

Στην αντίπερα όχθη, το απερχόμενο Integra αλλά και το εν ενεργεία X-ADV δεν αποτελούν άμεσο ανταγωνιστή, καθώς η φιλοσοφία τους δεν συνάδει άμεσα με το μονοπάτι που ακολουθεί το ΤΜΑΧ. Κάτι που φάνηκε και στους πίνακες ταξινομήσεων, όπου το scooter της Yamaha συνέχισε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση.

Όμως το ολοκαίνουργιο Forza 750 είναι το αντίπαλο δέος και έρχεται να ταράξει τα ήρεμα νερά της κατηγορίας, έχοντας μάλιστα παρακαταθήκη τις πολύτιμες εμπειρίες που έχει συγκεντρώσει η Honda από την παρουσία της σε αυτή. Το νέο mega scooter της Honda είναι βασισμένο στην αρχιτεκτονική του Integra, έχει όμως πιο σπορ χαρακτηριστικά και δυνατότερο κινητήρα. 3 χάρτες ισχύος και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμος και σύστημα traction control (HSTC) 3 επίπεδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, αποτελούν την τεχνολογική προίκα του νέου μοντέλου.

Επίσης επένδυσε πολλά στην πρακτικότητα, με αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων, που χωρά ένα κράνος full-face και θύρα παροχής ρεύματος USB. Μεγάλη αλλαγή για το μοντέλο αποτελεί η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, με σύστημα Honda Smartphone Voice Control, που δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο με φωνητικές εντολές, για μουσική, κλήσεις, e-mail και πλοήγηση. Στα όπλα του νέου Forza, πέρα από τα ηλεκτρονικά τα οποία δε λείπουν από ούτε από το ΤΜΑΧ, είναι και το οδηγικό DNA της Honda και το μοναδικό σε αίσθηση και χρήση κιβώτιο DCT. Παράλληα, το νέο Forza 750 είναι ο νικητής στην άτυπη μάχη των αριθμών, με μεγαλύτερη χωρητικότητα, 750 έναντι 560 κυβικών, και μεγαλύτερη ιπποδύναμη 58,6 έναντι 47,6 ίππων.
 
Εσείς τι λέτε; Ήρθε η ώρα το ΤΜΑΧ να παραδώσει τα σκήπτρα του βασιλιά της κατηγορίας; Μπορεί το νέο Forza με τον πιο σπορ χαρακτήρα του να απειλήσει την πρωτοκαθεδρία του ιδρυτή της κατηγορίας ;
 
 

  • Nick R.

    Σίγουρα η ποιότητα της Honda είναι κατι το γνωστό. Σίγουρα θα είναι ενας σημαντικός αντίπαλος του T-MAX με παραπάνω ίππους και κατι που θα δεχτεί η αγορά. Το θέμα είναι οπως είπε και κάποιος παραπάνω οι υψηλές τιμές τις κατηγοριας. Όταν για ενα mega scooter ζητάνε 12000€ 13000€ και ενα άλλο μηχανάκι των 750cc έχει σχεδόν τα μισά λεφτά, αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα.

      8
  • Silot

    Περνάει μπροστά σε όλους τους τομείς σε σχέση με το tmax , το μόνο πρόβλημα είναι γενικότερα η υψηλή τιμή της κατηγορίας και δυστυχώς ότι είναι νούμερο 1 σε κλοπές.

      6
  • Μπαρκουλης

    Επιτελους !!! Ένα αξιόλογο scouter για να αντικαταστήσει πλέον το t max.Και έχει τις δυνατότητες που όλοι θα ήθελαν.

      6