Είναι στραβό; Έχει «πάρει»; Μήπως είναι τρακαρισμένο; Μου το επισκεύασαν σωστά; Να το αγοράσω;

Είναι στραβό; Έχει «πάρει»; Μήπως είναι τρακαρισμένο; Μου το επισκεύασαν σωστά; Να το αγοράσω;

Αν θέλεις πιστοποιημένες απαντήσεις σε όλα αυτά, ώστε να είσαι απόλυτα σίγουρος για την κατάσταση του δικύκλου σου, κλείσε ένα ραντεβού με τη MotoCert.

Η σωστή γεωμετρία του πλαισίου είναι απαραίτητη προκειμένου μια μοτοσυκλέτα να έχει σωστή συμπεριφορά στον δρόμο και να παρέχει ασφάλεια στον αναβάτη και τους άλλους χρήστες του δρόμου. Μετά από ατύχημα είναι απαραίτητο να γίνει μέτρηση από εξειδικευμένο τεχνικό, ώστε να διασφαλιστεί ότι πλαίσιο, υποπλαίσιο, και πιρούνι δεν επηρεάστηκαν από την πτώση. Σε περίπτωση επισκευής θα χρειαστεί μέτρηση μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, για να είσαι σίγουρος ότι αυτές έφεραν το αναμενόμενο εργοστασιακό αποτέλεσμα. Αν πάλι είσαι σε φάση αναζήτησης μεταχειρισμένης, μια μέτρηση πλαισίου θα σου δώσει πιστοποιημένες απαντήσεις σχετικά με την κατάσταση της μοτοσυκλέτας που σε ενδιαφέρει.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η λύση έρχεται από τη Motocert η οποία παρέχει πιστοποιημένες και έγκυρες απαντήσεις. Το σύστημα μέτρησης mega-m.a.x της MotoCert μετρά το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας και ελέγχει για αποκλίσεις από τα νούμερα του κατασκευαστή. Πρόκειται για το πιο ακριβές σύστημα μέτρησης πλαισίου και γεωμετρίας του κόσμου και διαθέτει μια πλήρως ενημερωμένη βάση δεδομένων, η οποία καλύπτει περισσότερα από 1.300 μοντέλα μοτοσυκλετών και ενημερώνεται αυτόματα μέσω διαδικτύου. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα της MotoCert είναι ότι δεν χρειάζεται να αποσυναρμολογηθεί η μοτοσυκλέτα μιας και οι μετρήσεις γίνονται ηλεκτρονικά από κάμερες και λέιζερ. Επίσης, δεν χρειάζεται κάποιος να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα, αφού οι μετρήσεις γίνονται στατικά στο μονό ή το διπλό σταντ. Μπορείς να μάθεις τα πάντα για το mega-m.a.x με ένα κλικ εδώ.

Ένα ακόμα σημείο που πρέπει να ελέγξετε στην υποψήφια μεταχειρισμένη είναι το εμπρός σύστημα ανάρτησης καθώς είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα εξαρτήματα και είναι ιδιαίτερα ευάλωτο σε περίπτωση πτώσης. Ο οπτικός έλεγχος δεν είναι αρκετός προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάσταση του πιρουνιού. Μικρές μεταβολές μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τη συμπεριφορά του δικύκλου και να έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ασφάλεια του αναβάτη. Χρειάζονται μετρήσεις υψηλής ακρίβειας. Δες εδώ πώς το σύστημα f.e.in της MotoCert μπορεί να τεκμηριώσει και να αποτυπώσει την πραγματική του κατάσταση.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »