ESF E-RIDE E-R Max: Ηλεκτρικό scooter με τελική 130 χλμ./ώρα
Με τελική 130 χλμ. / ώρα και αυτονομία που φτάνει τα 230 χιλιόμετρα, το E-Ride E-R Max δείχνει το δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουν τα ηλεκτρικά GT scooters.
ESF: Νέα μοντέλα TAILG
Τελική ταχύτητα στα 130 χλμ/ώρα, καταιγιστικές επιδόσεις!

Ο Brushless ηλεκτροκινητήρας του E-R ΜΑΧ, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του πίσω τροχού, έχει ισχύ 6.000W ή αλλιώς 8,1 ίππους με τη μέγιστη τιμή του να φτάνει στιγμιαία τα 12.000W ή τους 16,3 ίππους. Τα 3 διαφορετικά modes οδήγησης ρυθμίζουν ανάλογα ισχύ και τελική ταχύτητα, η οποία στο γρήγορο πρόγραμμα φτάνει μέχρι τα 129 πραγματικά χλμ./ώρα! Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μια μπαταρία τεχνολογίας λιθίου, η οποία λειτουργεί στα 72 Volt και έχει χωρητικότητα 80 Ah. Η αυτονομία της, στο γρήγορο πρόγραμμα, φτάνει τα 70 έως και τα 120 χιλιόμετρα ανάλογα το ρυθμό οδήγησης, με τις τιμές αυτές να αυξάνονται αν μπουν στην εξίσωση και τα πιο αργά modes, τη στιγμή που μια πλήρης φόρτιση διαρκεί περίπου 5,5 ώρες με τον ταχυφορτιστή των 20A.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
GT άνεση σε κάθε περίπτωση

Η GT φιλοσοφία είναι προφανής στο E-R Max, ενώ τα σπορ χαρακτηριστικά του δεν κρύβονται. Οι τεθλασμένου σχήματος προβολείς σε συνδυασμό με τη ψηλή ζελατίνα, σχηματίζουν μια μεγάλη και επιβλητική μετωπική επιφάνεια, ενώ τα φλας έχουν ενσωματωθεί στο κάτω μέρος της ποδιάς για πιο καθαρή εικόνα. Οι μεγάλες διαστάσεις του το καθιστούν ως ένα άνετο scooter με τη θέση οδήγησης να φέρνει τον αναβάτη σε όρθια ξεκούραστη στάση με τα πόδια να έχουν άπλετο χώρο για τοποθέτηση κάθετα ή σε αμβλεία γωνία.
Χωράει 2 full face κράνη κάτω από τη σέλα

Η μεγάλη σε μέγεθος μονοκόμματη σέλα προσφέρει άνετη χρήση σε οδηγό και συνεπιβάτη, ενώ ο χώρος κάτω από αυτή μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος αλλά και αρκετά αντικείμενα. Παράλληλα, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του 2 ντουλαπάκια στην ποδιά για αυξημένη χρηστικότητα, τα οποία μάλιστα κλειδώνουν για μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ στο αριστερό εξ αυτών υπάρχει και υποδοχή φόρτισης. Η απεικόνιση των ενδείξεων γίνεται μέσω δύο οθονών, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και φιμέ ζελατίνα. Οι τροχοί των 13 ιντσών συμβαδίζουν με τα δεδομένα της GT κατηγορίας και, σε συνδυασμό με την στιβαρή κατασκευή, την ανάρτηση με ψαλίδι αλουμινίου και διπλά αμορτισέρ, το τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και το σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS στα φρένα, προσφέρουν υψηλού επιπέδου οδηγική συμπεριφορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




