EICMA 2025: Voge RR660S τετρακύλινδρο με 100 ίππους

EICMA 2025: Voge RR660S τετρακύλινδρο με 100 ίππους
Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας 663 κ.εκ. με 100 ίππους.
Η μεσαία κατηγορία επιστρέφει στους τετρακύλινδρους.
Η Kawasaki ZX-4RR δείχνει τον δρόμο.
Ανταγωνισμός Κινέζων, Ιαπώνων και Ευρωπαίων.
VOGE: SR4 SMART με κουπόνι δώρου αξίας 500ε!
VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!
Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας 663 κ.εκ. με 100 ίππους
Βρισκόμαστε στο περίπτερο της Voge στην EICMA 2025, όπου το νέο RR660S αποτελεί μία από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες της φετινής έκθεσης. Με τετρακύλινδρο κινητήρα 663 κ.εκ. και ισχύ περίπου 100 ίππων, η μοτοσυκλέτα σηματοδοτεί την επιστροφή των πολυστροφών κινητήρων στη μεσαία κατηγορία. Η Voge στοχεύει ευθέως σε μοντέλα όπως το Honda CBR650R, προσφέροντας όμως προσιτότερη και τεχνολογικά εξελιγμένη πρόταση. Το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και το ηλεκτρονικό πακέτο έχουν σχεδιαστεί για υψηλή σταθερότητα σε ταχύτητες άνω των 200 km/h, με στόχο τους αναβάτες που αναζητούν σπορ συμπεριφορά χωρίς υπερβολικό κόστος.
Η μεσαία κατηγορία επιστρέφει στους τετρακύλινδρους
Η παρουσία του RR660S στην EICMA επιβεβαιώνει μια νέα τάση: την επανεμφάνιση των τετρακύλινδρων στις σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού. Για χρόνια, η αυστηρότερη νομοθεσία ρύπων και το υψηλό κόστος παραγωγής είχαν οδηγήσει τις εταιρείες σε δικύλινδρες ή τρικύλινδρες διατάξεις. Πλέον, κατασκευαστές όπως η Voge και η QJ Motor δείχνουν ότι υπάρχει χώρος για επιστροφή της τετρακύλινδρης διάταξης, προσφέροντας τη χαρακτηριστική ομαλότητα λειτουργίας, τον ήχο και τις στροφές που αγαπούν οι φίλοι των supersport. Το RR660S έρχεται να καλύψει αυτό το κενό με μοντέρνο ηλεκτρονικό εξοπλισμό και προσιτή τιμή, προσελκύοντας νέους αναβάτες αλλά και νοσταλγούς των τετρακύλινδρων εποχών.
Η Kawasaki ZX-4RR δείχνει τον δρόμο
Η Kawasaki ZX-4RR, επίσης παρούσα στην έκθεση, δείχνει τι μπορεί να πετύχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας ακόμη και με μόλις 399 κ.εκ. Απόδοση 80 ίππων και χαρακτηριστική στροφομανία αποδεικνύουν πως οι “πολύστροφες” μοτοσυκλέτες μπορούν να προσφέρουν πραγματική οδηγική απόλαυση, ανεξαρτήτως κυβισμού. Η ύπαρξη της ZX-4RR στο πλευρό του RR660S ενισχύει την αίσθηση ότι η αγορά κινείται προς μια νέα εποχή μεσαίου κυβισμού, όπου οι τετρακύλινδροι επανέρχονται με τεχνολογία Euro5+ και ανεβασμένο επίπεδο επιδόσεων.
Ανταγωνισμός Κινέζων, Ιαπώνων και Ευρωπαίων
Η είσοδος του RR660S φέρνει τη Voge αντιμέτωπη με παραδοσιακές δυνάμεις όπως η Honda, η Yamaha και η Kawasaki, αλλά και με ευρωπαϊκούς κατασκευαστές όπως η BMW και η Ducati, που παραμένουν σε πιο premium σφαίρα. Οι Κινέζοι επενδύουν πλέον στην τεχνογνωσία και την ποιότητα, παρουσιάζοντας μοντέλα με χαμηλότερο κόστος αλλά ολοένα και πιο σοβαρή μηχανολογική υποδομή. Αν το RR660S επιβεβαιώσει την αξιοπιστία του και διατηρήσει την υψηλή ποιότητα κατασκευής που δείχνει στην EICMA, δεν αποκλείεται να αποτελέσει την αφετηρία μιας νέας εποχής για τις μεσαίου κυβισμού τετρακύλινδρες sport μοτοσυκλέτες.


