Παρουσίαση Voge DS800X Rally στην Ελλάδα

Βρεθήκαμε στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου, στην εντυπωσιακή αίθουσα «Μηχανουργείο», για να παρακολουθήσουμε από κοντά την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Voge DS800X Rally. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων σηματοδοτώντας το ελληνικό ντεμπούτο ενός μοντέλου που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στην adventure κατηγορία.
Επίσημη παρουσίαση στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου.
Δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. με 95 ίππους .
Αναρτήσεις KYB, τροχοί 21-18 και πλούσιος εξοπλισμός.
Οδηγικές εντυπώσεις από το νέο DS800X Rally.
mototriti Team
VOGE: SR3...Urban Riding Experience!
Επίσημη παρουσίαση στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου
Βρεθήκαμε στο Τεχνολογικό και Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου, στην εντυπωσιακή αίθουσα «Μηχανουργείο», για να παρακολουθήσουμε από κοντά την επίσημη παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Voge DS800X Rally. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σήμερα και συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων σηματοδοτώντας το ελληνικό ντεμπούτο ενός μοντέλου που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα στην adventure κατηγορία. Ο ιστορικός χώρος του Λαυρίου έδωσε μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στο event, ταιριάζοντας απόλυτα με τον σκληροτράχηλο και περιπετειώδη χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας που παρουσιάστηκε.
Δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ. με 95 ίππους
Στην καρδιά του νέου Voge DS800X Rally βρίσκεται ένας δικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ., υγρόψυκτος και με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής (DOHC). Αποδίδει 95 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8.2 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., συνδυάζοντας γραμμική παροχή ισχύος και ελαστικότητα σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο, με υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης που διευκολύνει τα κατεβάσματα σε σπορ ρυθμούς, ενώ οι δύο επιλέξιμοι χάρτες απόδοσης προσαρμόζονται ανάλογα με το τερέν και το στυλ οδήγησης. Πρόκειται για μια μονάδα σχεδιασμένη για μικτές διαδρομές, ικανή να ανταποκριθεί τόσο στην άσφαλτο όσο και στην εκτός δρόμου περιπέτεια.
Αναρτήσεις KYB, τροχοί 21-18 και πλούσιος εξοπλισμός
Η Voge DS800X Rally στηρίζεται σε ανεστραμμένο πιρούνι KYB 43 χιλιοστών με διαδρομή 200 mm και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό ρεζερβουάρ αζώτου και μοχλικό, που προσφέρει 190 mm διαδρομής. Ο συνδυασμός τροχών 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR ενισχύει την ικανότητα κίνησης σε μικτό τερέν, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 220 mm. Το ρεζερβουάρ 24 λίτρων προσφέρει αυτονομία για μεγάλα ταξίδια, χωρίς να περιορίζει τις κινήσεις του αναβάτη. Στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθώς και στοιχεία που κάνουν τη διαφορά όπως προβολείς ομίχλης, μπροστινή HD κάμερα, USB θύρα και κεντρικό σταντ.
Οδηγικές εντυπώσεις από το νέο DS800X Rally
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, το Voge DS800X Rally δείχνει τον χαρακτήρα του. Ο δικύλινδρος κινητήρας έχει πλούσια ροπή από χαμηλά και είναι γραμμικότατος. Στο χώμα η μοτοσυκλέτα αποδεικνύεται ιδιαίτερα ικανή, με μεγάλα περιθώρια πίεσης και σταθερότητα που εμπνέει σιγουριά. Η θέση οδήγησης «βάζει» τον αναβάτη μέσα στη μοτοσυκλέτα, αλλά όταν οδηγείς όρθιος η αίσθηση αντισταθμίζεται χάρη στο ψηλά τοποθετημένο τιμόνι που διευκολύνει τον έλεγχο. Τα φρένα είναι προοδευτικά, χωρίς απότομο δάγκωμα, προσφέροντας ακρίβεια και ασφάλεια. Μπροστά, οι αναρτήσεις εντυπωσιάζουν με τη στιβαρότητά τους, ενώ το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ προσθέτει πόντους σταθερότητας. Ο χώρος οδήγησης έχει μελετηθεί ώστε τα γόνατα να «κουμπώνουν» πάνω στο ρεζερβουάρ, βελτιώνοντας τον έλεγχο, ενώ το ρυθμιζόμενο μπροστινό φτερό επιτρέπει προσαρμογή ανάλογα με το τερέν. Συνολικά, η εμπειρία μας ήταν πολύ θετική, καθώς οδηγήσαμε αρκετή ώρα τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα. Το DS800X Rally δικαιώνει απόλυτα την ονομασία του, παραμένοντας ένα γνήσιο Rally adventure μοντέλο που δείχνει έτοιμο για απαιτητικές αποστολές.