Eicma 2025: Benelli TRK 902 Stradale & Explorer

Benelli TRK 902 Stradale
Νέα ναυαρχίδα TRK σε δύο εκδόσεις για άσφαλτο και χώμα.
Δικύλινδρος 95,2 ίππων με 3 modes οδήγησης και συμπλέκτη ολίσθησης.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo.
Στάνταρ TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα -προαιρετικά dashcam και πίσω ραντάρ.
Νέα ναυαρχίδα TRK σε δύο εκδόσεις για άσφαλτο και χώμα.
Ένα χρόνο μετά την πρώτη αποκάλυψη του ως πρωτότυπο στην περσινή Eicma, το νέο TRK 902 είναι πλέον επίσημα κοντά μας, αποτελώντας τη ναυαρχίδα της σειράς TRK. Με δύο διαφορετικές εκδόσεις βασισμένες στην ίδια πλατφόρμα αλλά με διαφορετική στόχευση σύμφωνα με το πεδίο χρήσης, το TRK 902 Stradale απευθύνεται στους πιο ασφάλτινους, ενώ το Explorer ανοίγει νέους πιο χωμάτινους ορίζοντες. Η γνώριμη εικόνα των TRK με τους διπλούς LED προβολείς, το μακρύ επιβλητικό ρύγχος και τα μυώδη πλαϊνά φέρινγκ είναι και εδώ παρούσα και σε συνδυασμό με τα προστατευτικά κάγκελα, τους προβολείς, την σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη, τις προστατευτικές χούφτες και την αλουμινένια ποδιά του κινητήρα, υπερθεματίζουν την adventure φιλοσοφία του μοντέλου και τις δυνατότητες του εντός και εκτός δρόμου.
Δικύλινδρος 95,2 ίππων με 3 modes οδήγησης και συμπλέκτη ολίσθησης.
Ο κινητήρας είναι κοινός και για τις δύο εκδόσεις. Δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και χωρητικότητα 904κ.εκ. Αποδίδει 95,2 ίππους στις 9.000σ.α.λ. και 90 Nm μέγιστη ροπής στις 6.500σ.α.λ., και η μετάδοση στο 6-τάχυτο κιβώτιο γίνεται μέσω συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης. Διαθέτει 3 mode οδήγησης που Sport, Touring και Urban τα οποία επηρεάζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5 λίτρα που σημαίνει ότι το μεταλλικό ρεζερβουάρ των 20 λίτρων εξασφαλίζει μεγάλα επίπεδα αυτονομίας. Το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 231 κιλά για το Stradale με τη ζυγαριά να σταματάει στα 235 για το Explorer.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi και φρένα Brembo.
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου trellis φέρει ενισχυτικές πλάκες για αυξημένη ακαμψία και συνεργάζεται με ανάρτηση της Marzocchi που αποτελείται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και ένα πίσω αμορτισέρ με χειροκίνητη ρύθμισης προφόρτισης. Στο Stradale οι διαδρομές των ελατηρίων είναι 130 χιλιοστά και στους 3 τροχούς, ενώ στο Explorer είναι αυξημένες στα 170mm. Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo και χρησιμοποιεί διπλά δισκόφρενα 320mm με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και έναν μονό δίσκο 260mm με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, υπό την επίβλεψη του απενεργοποιήσιμου δικάναλου ABS. Διαφοροποίηση υπάρχει στους τροχούς, με πιο ασφάλτινες διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17για το Stradale να φοράει, και πιο crossover διαστάσεις 110/80-19και 150/70-17 για το Explorer.
Στάνταρ TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα -προαιρετικά dashcam και πίσω ραντάρ.
Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια οθόνη TFT 7 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και Wi-Fi καθώς και ενσωματωμένη πλοήγηση υπό τη μορφή χάρτη ή στροφή-στροφή. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται το Cruise Control, το Quick Shifter, η ένδειξη πίεσης ελαστικών TPMS, η θύρα USB, η θερμαινόμενη σέλα και οι θερμαινόμενες χειρολαβές τριών επιπέδων. Στον κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνονται ένα σετ τριών αλουμινένιων θηκών, μια dashcam με ειδική εφαρμογή και ένα πίσω ραντάρ με σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου.


