LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Eicma 2025: Moto Morini Kanguro 300 & Rally

Διαβάστηκε από 1.442 αναγνώστες (04/11/2025)
Moto Morini Kanguro 300 & Rally
4 Φωτογραφίες »

Moto Morini Kanguro 300 & Rally

Επιστροφή για το dual sport της Morini με αυξημένες δυνατότητες για χώμα.
Mονοκύλινδρο 300αρης κινητήρας με 34 ίππους.
Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση.
Με στάνταρ έκδοση για δρόμο και Rally για χωμάτινη χρήση.

mototriti Team

Επιστροφή για το dual sport της Morini με αυξημένες δυνατότητες για χώμα.

Τη φετινή Eicma διάλεξε η Moto Morini για να επαναφέρει ένα από τα ιστορικά της μοντέλα. Με άμεση έμπνευση από το μοντέλο της δεκαετίας του 1980, το νέο Kanguro 300 είναι μια dual sport μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για χρήση εντός όσο και εκτός δρόμου. Η σχεδίαση έχει γίνει εξολοκλήρου στο κέντρο σχεδιασμού της Ιταλικής εταιρείας και περιλαμβάνει αεροδυναμικές λεπτομέρειες με αεραγωγούς στο φέρινγκ και adventure στοιχεία όπως προστατευτικές χούφτες, ποδιά κινητήρα και ψηλή φιμέ ζελατίνα. Το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων βρίσκεται κάτω από τη σέλα διευκολύνοντας την όρθια οδήγησης με το ύψος της να βρίσκεται στα 880χιλ. από το έδαφος.

Mονοκύλινδρο 300αρης κινητήρας με 34 ίππους

Το Kanguro 300, όπως αποκαλύπτει και η ονομασία του, τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 300 κ.εκ ό οποίος συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro 5+. Αποδίδει 34 ίππους στις 9.000σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 27NΜ στις 8.500σ.α.λ.

Ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ με μοχλικό ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση.

Το ατσάλινο πλαίσιο συνεργάζεται  με αλουμινένιο ψαλίδι με σκοπό να κρατηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα αλλά και για καλύτερη συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και ένα κεντρικό αμορτισέρ με διάταξη Pro-Link, αμοφότερα με διαδρομή 250 mm και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση. Το σύστημα πέδησης διαθέτει μπροστινό δίσκο 260 mm με δαγκάνα διπλού εμβόλου και πίσω δίσκο 240 mm, με ABS διπλού καναλιού που μπορεί να απενεργοποιηθεί για χρήση εκτός δρόμου. Οι ζάντες 21” και 18” επιβεβαιώνουν την εκτός δρόμου χρήση του μοντέλου.

Με standard έκδοση για δρόμο και Rally για χωμάτινη χρήση.

Το Kanguro 300 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Τη standard που προορίζεται περισσότερο για καθημερινή χρήση και κοντινά ταξίδια, και την έκδοση Rally, η οποία είναι προσανατολισμένη για χωμάτινη χρήση και υιοθετεί συγκεκριμένες λεπτομέρειες όπως το χαμηλό φτερό και η συμπαγής ζελατίνα. Και τα δύο μοντέλα είναι κατάλληλα για Α2 δίπλωμα με το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 145 κιλά και 153 κιλά για την έκδοση Rally.
 

BEST BUY