LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X: Το πρώτο τρικύλινδρο Adventure της εταιρείας

Διαβάστηκε από 5.193 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X
6 Φωτογραφίες »

EICMA 2025 CFMOTO 1000 MT-X

Η CFMOTO παρουσίασε στην EICMA 2025 το νέο 1000 MT-X με 111 ίππους και τρικύλινδρο κινητήρα.
Πλαίσιο, γεωμετρία και αναρτήσεις στα πρότυπα μεγάλων Adventure.
Cornering ABS, Brembo φρένα και πλήρης ηλεκτρονικός εξοπλισμός.
Αναμένεται στην αγορά το 2026 – Η CFMOTO περνά στη μεγάλη κατηγορία.

mototriti Team

Η CFMOTO παρουσίασε στην EICMA 2025 το νέο 1000 MT-X με 111 ίππους και τρικύλινδρο κινητήρα

Η CFMOTO παρουσίασε στην EICMA 2025 το 1000 MT-X, το πρώτο της τρικύλινδρο Adventure και ταυτόχρονα το πιο ισχυρό μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ.
Η κίνηση αυτή ανεβάζει την εταιρεία για πρώτη φορά στη ζώνη του ενός λίτρου, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο για τη φίρμα που μέχρι πρόσφατα κυριαρχούσε στα μεσαία κυβικά.
Σύμφωνα με τις επίσημες προδιαγραφές που ανακοινώθηκαν στο Μιλάνο, ο νέος κινητήρας 999 κ.εκ. αποδίδει 111 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 105 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με εξατάχυτο κιβώτιο που διαθέτει quickshifter και πολυεπίπεδο traction control.
Το σύνολο υπόσχεται γραμμική επιτάχυνση, δυνατό τράβηγμα και χαρακτηριστικό ήχο, τοποθετώντας τη CFMOTO στην ίδια αφετηρία με τα κορυφαία Adventure της Ευρώπης.
 

Πλαίσιο, γεωμετρία και αναρτήσεις στα πρότυπα μεγάλων Adventure

Το πλαίσιο του νέου 1000 MT-X παραμένει σωληνωτό, εμπνευσμένο από το επιτυχημένο 800 MT-X, όμως έχει ενισχυθεί για να αντέχει την αυξημένη ισχύ.
Οι τροχοί 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω υποδηλώνουν σαφή off-road κατεύθυνση, ενώ οι αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής (πάνω από 200 mm) δίνουν πραγματικές δυνατότητες εκτός δρόμου.
Το εκτιμώμενο βάρος παραμένει γύρω στα 235 κιλά πλήρες υγρών, διατηρώντας ισορροπία ανάμεσα σε αντοχή και ευελιξία.
Με τη νέα κατανομή βάρους και τις ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, το 1000 MT-X δείχνει έτοιμο για μακρινές περιπέτειες αλλά και για σφιχτές διαδρομές, εκεί όπου η σταθερότητα και η ακρίβεια κάνουν τη διαφορά.
 

Cornering ABS, Brembo φρένα και πλήρης ηλεκτρονικός εξοπλισμός

Η CFMOTO εξόπλισε το νέο της Adventure με ηλεκτρονική πλατφόρμα Bosch IMU 6 αξόνων, που υποστηρίζει cornering ABS, traction control πολλαπλών επιπέδων και διαφορετικά riding modes.
Τα φρένα Brembo με ακτινικές δαγκάνες και οι διπλοί δίσκοι 320 mm εξασφαλίζουν αίσθηση και δύναμη πέδησης αντίστοιχη με πολύ ακριβότερα μοντέλα.
Η TFT οθόνη νέας γενιάς προσφέρει πλήρη συνδεσιμότητα, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπ και σέλες, φωτισμός Full LED και ρεζερβουάρ 22,5 λίτρων για μεγάλη αυτονομία ταξιδιού.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά, το 1000 MT-X τοποθετείται ξεκάθαρα απέναντι στα ευρωπαϊκά premium Adventure, διατηρώντας όμως την παραδοσιακή value-for-money φιλοσοφία της CFMOTO.
 

Αναμένεται στην αγορά το 2026 – Η CFMOTO περνά στη μεγάλη κατηγορία

Η παρουσίαση του μοντέλου στην EICMA 2025 επιβεβαίωσε πως η παραγωγή βρίσκεται στο τελικό στάδιο και η διάθεση αναμένεται στις αρχές του 2026.
Αν επιβεβαιωθούν οι πρώτες ενδείξεις για την τιμή –εκτιμώμενη λίγο πάνω από 12.000 ευρώ– το 1000 MT-X θα αποτελέσει μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων Adventure.
Με τρικύλινδρο κινητήρα, 111 ίππους, εξελιγμένα ηλεκτρονικά και ευρωπαϊκή σχεδίαση, η CFMOTO κάνει το πιο τολμηρό βήμα της μέχρι σήμερα, αποδεικνύοντας πως δεν αποτελεί πλέον outsider αλλά σοβαρό αντίπαλο των κορυφαίων κατασκευαστών.
Το CFMOTO 1000 MT-X σηματοδοτεί τη μετάβαση της εταιρείας σε νέα εποχή, όπου η τεχνολογία, η απόδοση και η αξία συναντιούνται σε ένα Adventure έτοιμο να σταθεί δίπλα στους καλύτερους.
 

BEST BUY