LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026: Tο ρετρό εμβλημα επιστρέφει ανανεωμένο

Διαβάστηκε από 1.193 αναγνώστες (04/11/2025)
EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026
4 Φωτογραφίες »

EICMA 2025 - Kawasaki Z900 RS 2026

Νέος ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ “δάκρυ”.
Τετρακύλινδρος 948 κ.εκ. με νέο ψεκασμό και ομαλότερη λειτουργία.
Αναρτήσεις KYB, φρένα Brembo και έκδοση SE με Öhlins.
Bluetooth συνδεσιμότητα και εκδόσεις για Α και Α2 δίπλωμα.

mototriti Team

Νέος ρετρό σχεδιασμός με στρογγυλό φανάρι και ρεζερβουάρ “δάκρυ”

Την είδαμε στην EICMA του Μιλάνου, όπου η Kawasaki παρουσίασε τη νέα Z900 RS 2026, συνεχίζοντας να παντρεύει το παρελθόν με το παρόν με έναν μοναδικό τρόπο. Η σιλουέτα παραμένει πιστή στην εμβληματική Z1, με στρογγυλό φανάρι, ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ και καθαρόαιμες retro γραμμές, που αποπνέουν νοσταλγία για τα ΅70s.
Κάτω όμως από την κλασική εμφάνιση, κρύβεται μια μοτοσυκλέτα γεμάτη τεχνολογία αιχμής. Η Kawasaki εξόπλισε τη νέα Z900 RS με Ride-by-Wire γκάζι, cruise control, δίδρομο quickshifter και μονάδα αδρανειακής μέτρησης IMU έξι αξόνων, κάνοντάς την πιο σύγχρονη και ασφαλή από ποτέ. Πρόκειται για ένα μοντέλο που διατηρεί το συναίσθημα του ρετρό, αλλά προσφέρει συμπεριφορά και επιδόσεις καθαρά μοντέρνας street μοτοσυκλέτας.
 

Τετρακύλινδρος 948 κ.εκ. με νέο ψεκασμό και ομαλότερη λειτουργία

Στο επίκεντρο της Z900 RS 2026 βρίσκεται ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 948 κ.εκ., που έχει δεχθεί λεπτομερείς βελτιώσεις. Η Kawasaki τον εξόπλισε με νέο σύστημα ψεκασμού καυσίμου και σώματα γκαζιού Ride-by-Wire, προσφέροντας πιο ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές και πιο έντονη απόκριση ψηλά.
Η ισχύς παραμένει εφάμιλλη της προηγούμενης γενιάς, ωστόσο η διαχείριση είναι σαφώς πιο εξελιγμένη. Το νέο Kawasaki Cornering Management Function (KCMF) συνδυάζει ABS και traction control με λειτουργία μέσα στη στροφή, επιτρέποντας στον αναβάτη να φρενάρει ή να επιταχύνει με μεγαλύτερη ασφάλεια υπό κλίση.
Η κατανάλωση έχει βελτιωθεί, ενώ η αίσθηση του κινητήρα παραμένει χαρακτηριστικά «Kawasaki»: γραμμική, γεμάτη και με ήχο που παραπέμπει στις κλασικές superbike του παρελθόντος.
 

Αναρτήσεις KYB, φρένα Brembo και έκδοση SE με Öhlins

Η Z900 RS στηρίζεται σε σωληνωτό πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και πίσω μονό αμορτισέρ Uni-Trak, προσφέροντας σταθερότητα και ακρίβεια στην οδήγηση. Το σύστημα φρένων αποτελείται από διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών και ακτινικές δαγκάνες, εξασφαλίζοντας σίγουρη και προοδευτική πέδηση.
Η έκδοση SE ξεχωρίζει με πίσω ανάρτηση Öhlins που διαθέτει απομακρυσμένη ρύθμιση προφόρτισης, φρένα Brembo με ενισχυμένα σωληνάκια και ειδική βαφή εμπνευσμένη από την ιστορική Z1 “Fireball”.
Πρόκειται για την πιο οδηγοκεντρική και εκλεπτυσμένη εκδοχή της σειράς μέχρι σήμερα, σχεδιασμένη για όσους ζητούν την απόλυτη retro εμπειρία με σύγχρονη συμπεριφορά στο δρόμο.
 

Bluetooth συνδεσιμότητα και εκδόσεις για Α και Α2 δίπλωμα

Η νέα Z900 RS 2026 διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth μέσω της εφαρμογής Kawasaki Rideology, δίνοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης δεδομένων οδήγησης και ρυθμίσεων από smartphone. Μια θύρα USB-C στο τιμόνι επιτρέπει τη φόρτιση συσκευών, ενισχύοντας την πρακτικότητα στην καθημερινότητα.
Η ποιότητα κατασκευής παραμένει εξαιρετική: το νέο σύστημα εξάτμισης, οι επανασχεδιασμένοι σωλήνες εξαγωγής και τα πτερύγια στην κεφαλή του κινητήρα αναδεικνύουν την προσεγμένη, σχεδόν «χειροποίητη» αισθητική.
Η Z900 RS 2026 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος70 kW και 35 kW — καλύπτοντας αναβάτες με διαφορετικά διπλώματα (Α και Α2). Οι χρωματισμοί Candy Tone Red, Ebony και Metallic Spark Black προσφέρουν ξεχωριστό χαρακτήρα, διατηρώντας την κλασική γραμμή της Z σειράς.
Όπως διαπιστώσαμε στην EICMA, η Kawasaki καταφέρνει να διατηρήσει το πνεύμα της πρώτης Z1, προσαρμόζοντάς το με απόλυτη επιτυχία στο 2026 – μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει ψυχή, τεχνολογία και αισθητική διαχρονικότητας.
 

AUTOAGORA