LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ

Διαβάστηκε από 1.077 αναγνώστες (10/11/2025)
Στην EICMA του Μιλάνου συναντήσαμε για πρώτη φορά το LETBE 282, ένα φρέσκο adventure μοντέλο από την Κίνα που δείχνει να έχει σχεδιαστεί με σαφή προσανατολισμό στις πραγματικές ταξιδιωτικές ανάγκες.
6 Φωτογραφίες »

Στην EICMA του Μιλάνου συναντήσαμε για πρώτη φορά το LETBE 282, ένα φρέσκο adventure μοντέλο από την Κίνα που δείχνει να έχει σχεδιαστεί με σαφή προσανατολισμό στις πραγματικές ταξιδιωτικές ανάγκες.

Η νέα κινέζικη πρόταση στη μικρή Adventure κατηγορία.
Κινητήρας 250 cc δικύλινδρος με ρεζερβουάρ 20 λίτρων.
Τροχός εμπρός 19 ιντσών και τριβάλιτσο.
Η παρουσία στην EICMA και το μήνυμα της LETBE.

mototriti Team

Η νέα κινέζικη πρόταση στη μικρή Adventure κατηγορία




Στην EICMA του Μιλάνου συναντήσαμε για πρώτη φορά το LETBE 282, ένα φρέσκο adventure μοντέλο από την Κίνα που δείχνει να έχει σχεδιαστεί με σαφή προσανατολισμό στις πραγματικές ταξιδιωτικές ανάγκες. Το περίπτερο της LETBE προσέλκυε πολλά βλέμματα χάρη στην επιβλητική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, η οποία συνδυάζει ρεαλιστικές διαστάσεις και πρακτικό εξοπλισμό με καθαρά σύγχρονο design. Με μήκος 2.160 mm, πλάτος 850 mm και ύψος 1.360 mm, το 282 έχει όγκο που θυμίζει μεσαία adventure, χωρίς να γίνεται δυσκίνητο. Το μεταξόνιο των 1.410 mm και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 185 mm μαρτυρούν τη διπλή του φύση – άνεση στον δρόμο και επάρκεια εκτός ασφάλτου.
 

Κινητήρας 250 cc δικύλινδρος με ρεζερβουάρ 20 λίτρων




Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος 250 cc και αντιπροσωπεύει τη νέα φιλοσοφία της LETBE για ομαλή απόδοση και οικονομία. Τα επίσημα νούμερα ισχύος και ροπής δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, αλλά το σύνολο υπόσχεται ικανοποιητικές επιδόσεις για μικρές εξορμήσεις και καθημερινές μετακινήσεις, με χαμηλούς κραδασμούς χάρη στη διάταξη των δύο κυλίνδρων. Το βάρος των 180 κιλών είναι στα λογικά όρια για την κατηγορία, ενώ το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων δίνει αυτονομία που πολύ πιθανόν να ξεπερνά τα 350 χλμ. Η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά, ενώ η μοτοσυκλέτα συμμορφώνεται ήδη με τις προδιαγραφές Euro 5+.
 

Τροχός εμπρός 19 ιντσών και τριβάλιτσο




Η LETBE έδωσε μεγάλη προσοχή στην πρακτικότητα. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός με ελαστικά 100/90-19 και 17 ιντσών πίσω με διάσταση 130/80-17, επιλογή που δείχνει ισορροπία ανάμεσα σε άσφαλτο και χώμα. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο εμπρός και πίσω, ενώ η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας επαρκή απόσβεση σε λακκούβες και χαλίκια. Η σέλα στα 820 mm επιτρέπει σχετικά εύκολη πρόσβαση ακόμη και σε αναβάτες μεσαίου αναστήματος, ενώ η εργονομία φαίνεται μελετημένη με φαρδύ τιμόνι και σωστή γωνία στα μαρσπιέ. Το μοντέλο της έκθεσης ήταν πλήρως εξοπλισμένο με αλουμινένια τριβάλτσα βαλίτσα, προστατευτικά κάγκελα, handguards και ανεμοθώρακα πολλαπλής ρύθμισης – στοιχεία που το κάνουν έτοιμο για περιπέτεια χωρίς επιπλέον έξοδα.
 

Η παρουσία στην EICMA και το μήνυμα της LETBE




Η LETBE είναι μια νέα κινεζική εταιρεία που παρουσιάστηκε φέτος δυναμικά στην EICMA με το σύνθημα “Mechanical Pet”. Το 282 αντιπροσωπεύει την προσπάθειά της να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά με προϊόντα ποιοτικής κατασκευής και ρεαλιστικών προδιαγραφών. Στην έκθεση, το μοντέλο προσέλκυσε αρκετούς επισκέπτες που ενδιαφέρθηκαν για τις τεχνικές λεπτομέρειες. Αν οι τελικές προδιαγραφές επιβεβαιώσουν τις εντυπώσεις, το LETBE 282 μπορεί να αποτελέσει μια ελκυστική, value-for-money πρόταση στην κατηγορία των μικρών adventure, προσφέροντας εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερα κυβικά.
 

GORGOLIS