LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

Διαβάστηκε από 1.273 αναγνώστες (07/11/2025)
Η κινεζική Cyclone, θυγατρική της Zhongshen, παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα RX650, μια adventure-tourer που σηματοδοτεί το πέρασμα της εταιρείας σε ανώτερη κατηγορία.
4 Φωτογραφίες »

Η κινεζική Cyclone, θυγατρική της Zhongshen, παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα RX650, μια adventure-tourer που σηματοδοτεί το πέρασμα της εταιρείας σε ανώτερη κατηγορία.

Η Cyclone παρουσίασε μεσαίου κυβισμού adventure tourer.
Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και 180χλμ/ώρα τελική.
Μεγάλη ζελατίνα , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός.
Διαθέσιμη στην Ελλάδα στα μέσα του 2026.

mototriti Team

Η Cyclone παρουσίασε μεσαίου κυβισμού adventure tourer

Η κινεζική Cyclone, θυγατρική της Zhongshen, παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα RX650, μια adventure-tourer που σηματοδοτεί το πέρασμα της εταιρείας σε ανώτερη κατηγορία. Με μοντέρνα σχεδίαση, κόκκινο-μαύρο χρωματισμό και δυναμικές γραμμές, η RX650 στοχεύει απευθείας στην καρδιά της μεσαίας κατηγορίας, εκεί όπου κυριαρχούν μοντέλα όπως η Versys 650 και η Tracer 7.
 

Δικύλινδρος κινητήρας με 70 ίππους και 180χλμ/ώρα τελική




Στον πυρήνα της RX650 βρίσκεται ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας με ονομασία ND650 650cc με επιρροές από την Norton, με 8 βαλβίδες και διπλό εκκεντροφόρο, που αποδίδει 52 kW (περίπου 70 ίππους) στις 8.500 σ.α.λ. και 62 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h, ενώ η τροφοδοσία γίνεται μέσω EFI και ECU Bosch. Η καμπύλη ισχύος υπόσχεται προοδευτική απόδοση και ελαστικότητα, ιδανική τόσο για ταξίδι όσο και για δυναμική οδήγηση στον επαρχιακό δρόμο. Η εκκίνηση είναι ηλεκτρική και ο ήχος του κινητήρα έχει πιο «δυτικό» χαρακτήρα σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα της εταιρείας.
 

Μεγάλη ζελατίνα , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός




Η Cyclone RX650 ξεχωρίζει για τον ολοκληρωμένο τουριστικό της προσανατολισμό. Με ζελατίνα μεγάλης επιφάνειας, φαρδύ τιμόνι και ύψος σέλας 820 mm, προσφέρει ξεκούραστη θέση οδήγησης για πολύωρες διαδρομές. Το μεταξόνιο είναι 1.450 mm και το συνολικό βάρος 244 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα και εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω με ελαστικά 120/70-17 και 160/60-17, ενώ τα φρένα αποτελούνται από διπλούς δίσκους εμπρός και ABS.



Η ανάρτηση προσφέρει 160 mm απόσταση από το έδαφος, ιδανική για μικτές διαδρομές. Στο cockpit δεσπόζει μια μεγάλη TFT οθόνη, με πληροφορίες πλοήγησης και λειτουργίες συνδεσιμότητας, δίνοντας premium αίσθηση σε κάθε αναβάτη.
 

Διαθέσιμη στην Ελλάδα στα μέσα του 2026

Η παρουσία της RX650 στην EICMA επιβεβαιώνει την πρόθεση της Zhongshen-Cyclone να εισέλθει δυναμικά στην ευρωπαϊκή αγορά, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει μέσα από συνεργασίες με εταιρείες όπως η Loncin και η Kove. Με σύγχρονο κινητήρα, πλήρη ηλεκτρονικά και ευρωπαϊκή αισθητική, η RX650 φιλοδοξεί να σταθεί απέναντι στα καθιερωμένα ονόματα της κατηγορίας, προσφέροντας υψηλή αξία σε πιο προσιτή τιμή. Η Cyclone RX650 δείχνει έτοιμη να αναμετρηθεί με τα μεγάλα ονόματα των adventure-tourer και να καθιερώσει τη μάρκα ως σοβαρό παίκτη στη μεσαία κατηγορία. Η εμπορική διάθεση αναμένεται εντός του 2026, με στόχο τις ευρωπαϊκές αγορές και, φυσικά, την Ελλάδα.
 

GORGOLIS