EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

Η Cyclone, θυγατρική της κινεζικής Zonsen (πρώην Zongshen), παρουσίασε στην EICMA 2025 το ολοκαίνουριο RT1 125, μια πρόταση που έρχεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας των GT scooter.
Νέο αστικό GT scooter με πλούσιο εξοπλισμό για την Ελληνική αγορά.
Υγρόψυκτος κινητήρας με 11,7 ίππους, με ρεζερβουάρ 9 λίτρων και Start-Stop.
ABS, Traction Control και κάμερα HD στον βασικό εξοπλισμό.
Ευρύχωρη θέση για τα πόδια και χώρος για Jet κράνος κάτω από τη σέλα.
Νέο αστικό GT scooter με πλούσιο εξοπλισμό για την Ελληνική αγορά

Η Cyclone, θυγατρική της κινεζικής Zonsen (πρώην Zongshen), παρουσίασε στην EICMA 2025 το ολοκαίνουριο RT1 125, μια πρόταση που έρχεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας των GT scooter. Σχεδιασμένο για καθημερινή χρήση και άνετες μετακινήσεις εντός πόλης, το RT1 υιοθετεί μοντέρνες σπορ γραμμές, με αιχμηρό φέρινγκ, μεγάλη ζελατίνα και εντυπωσιακή ποιότητα συναρμολόγησης. Με πληροφορίες που έχουμε το Cyclone RT1 125 θα είναι διαθέσιμα στα μέσα του 2026 στην Ελληνική αγορά.
Υγρόψυκτος κινητήρας με 11,7 ίππους, με ρεζερβουάρ 9 λίτρων και Start-Stop

Στην καρδιά του Cyclone RT1 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος κινητήρας 125 cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό EFI, απόδοσης 11,7 ίππων στις 8.740 σ.α.λ. και ροπής 11,7 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Το μοτέρ συμμορφώνεται πλήρως με τις προδιαγραφές Euro 5+, προσφέροντας χαμηλές εκπομπές ρύπων και μειωμένο θόρυβο. Διαθέτει σύστημα Start-Stop για οικονομία καυσίμου, ενώ το ρεζερβουάρ των 9 λίτρων σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση εξασφαλίζει αυτονομία έως και 300 χιλιόμετρα, σύμφωνα με την εταιρεία. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 93 km/h (με βάση τα στοιχεία της εταιρείας), επιβεβαιώνοντας τον αστικό χαρακτήρα του μοντέλου.
ABS, Traction Control και κάμερα HD στον βασικό εξοπλισμό

Το RT1 ξεχωρίζει χάρη στον πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό του. Διαθέτει δικάναλο ABS, Traction Control και μπροστινή κάμερα HD 1080p, που λειτουργεί ως ενσωματωμένο dashcam. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 270 mm εμπρός και 218 mm πίσω με διπίστονες δαγκάνες, ενώ οι τροχοί 14 ιντσών φορούν ελαστικά 100/80 εμπρός και 120/70 πίσω. Η ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm με διαδρομή 95 mm και διπλά πίσω αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης, προσφέροντας σταθερότητα και άνεση σε κάθε είδους διαδρομή.
Ευρύχωρη θέση για τα πόδια και χώρος για Jet κράνος κάτω από τη σέλα

Η εργονομία του Cyclone RT1 125 αποδεικνύεται προσεγμένη, με ύψος σέλας 795 mm, ευρύχωρη επιφάνεια ποδιών και βάρος 142 κιλά, που διευκολύνει τον χειρισμό μέσα στην πόλη. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα jet κράνος, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει Full LED φωτιστικά σώματα, LCD οθόνη, Keyless εκκίνηση και πρακτική πίσω χειρολαβή για τοποθέτηση σχάρας ή top case.

Η συνολική αισθητική με αιχμηρές γωνίες και λεπτομέρειες αλουμινίου φέρνει το RT1 πολύ κοντά σε αίσθηση στα ιαπωνικά GT scooter, προβάλλοντας την τεχνολογική πρόοδο της Cyclone. Το νέο Cyclone RT1 125 κάνει σαφές πως η εταιρεία στοχεύει σε ένα κοινό που ζητά GT εμφάνιση, πλήρη εξοπλισμό και χαμηλό κόστος απόκτησης. Με όλα όσα είδαμε στην EICMA, η παρουσία του στην ευρωπαϊκή αγορά και στην Ελλάδα αναμένεται με ενδιαφέρον.

.jpg)
