Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Kawasaki Z650 S 2026: Έρχεται το νέο naked με 67 άλογα ανανεωμένη θέση οδήγησης
Μπαγκαζιέρα Monolock ή Monokey;
Η νέα εποχή της Royal Enfield ξεκινά: Έρχεται η Flying Flea & το νέο Adventure
Ducati Monster 2026: Το νέο «τέρας» ετοιμάζεται να ξυπνήσει στις 23/10
Yamaha R1 & R9 70 Years Edition: Επετειακή εμφάνιση στο WorldSBK Jerez
CFMOTO 250DUAL On Tour: Το νέο dualsport θα παρουσιαστεί στη Βόρεια Ελλάδα
Daytona Monster 125: Το μικρό “τέρας” της πόλης έρχεται ανανεωμένο στα 2.195 ευρώ
FrenKit σετ πείρος / συνδετήρες δαγκάνας για BMW R1200 (2004)
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.