Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.