net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα, που αδικείται κατάφωρα από την υψηλή τιμή του...

Η άποψή μας

Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους. 

«Διαολάκι» μέσα στην πόλη, σε φτιάχνει με τον νεανικό χαρακτήρα του και –γιατί να το κρύψωμνεν;- με την hip εμφάνιση του. Όλα καλά λοιπόν, εκτός από έναν πολύ βασικό παράγοντα… την τιμή του. Τα 8.000 που κοστίζει, είναι παρά πολλά χρήματα για ένα αερόψυκτο δικύλινδρο 400 κ.εκ. και παρ΄ότι σαν σύνολο είναι πολύ καλό, ούτε τα περιφερειακά αλλά ούτε και ο εξοπλισμός του, δικαιολογούν την τιμή αυτή.

Δυστυχώς, ούτε η γοητεία της μοναδικότητας του είναι αρκετή, καθότι όσοι πιαστούν στα δίχτυα της, μπορούν με 1.300 ευρώ περισσότερα να αγοράσουν διπλάσιο κυβισμό, καλύτερα περιφερειακά και πιο πλούσιο… διάκοσμο, με το Scrambler Icon. 
Πρέπει λοιπόν να πληρούνται πολύ ειδικές προϋποθέσεις, που αποκλείουν οτιδήποτε άλλο για να καταλήξει κανείς με την άδεια του Sixty2 στα χέρια του. Αυτές οι προϋποθέσεις, το γράψαμε και πιο πάνω στο κείμενο, αφορούν άλλες αγορές, εκτός Ευρώπης και σίγουρα εκτός Ελλάδος. 
Είναι πραγματικά κρίμα, καθώς το Sixty2, με μια ρεαλιστική, πιο προσιτή τιμή, είχε όλα τα φόντα για να σπάσει ταμεία, όντας ένα εξαιρετικό commuter, διασκεδαστικότατο και ξεχωριστό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β

Κυβισμός (κ.εκ.)

399

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

72Χ49

Συμπίεση (:1)

10,7

Ισχύς (ίπποι/σαλ)

41/8.750

Ροπή (kgm/σαλ)

3,5/8.000

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

14

Βάρος, πλήρες (κιλά)

183

Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.)

4,5

Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)

160+

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο χωροδικτύωμα

Αναρτήσεις Ε

Συμβατικό Showa, 41 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

150

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

150

Φρένα Ε

Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS

Φρένα Π

Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS

Τροχοί-ελαστικά

Ελαστικό Ε

110/80-18 Pirelli MT 60 RS

Ελαστικό Π

160/60-17 Pirelli MT 60 RS

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.)

2.150

Πλάτος (χλστ.)

860

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.460

Ύψος σέλας (χλστ.)

790

Εξοπλισμός

ABS/Ρυθμ.

Υ/

Traction control/Ρυθμ.

O

Στροφόμετρο

Υ

Immobiliser

Υ

Υπολογιστής ταξιδιού

O

Μερικός χιλιομετρητής

Υ

Ένδειξη βενζίνης

Υ

Ένδειξη θερμοκρασίας

Υ

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ. 

O

Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α

Ο/Ο

Πλάγιο σταντ

Υ

Κεντρικό σταντ

O

Χειρολαβές/Σχάρα

Υ/Ο

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

O

 
  • Costas

    Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390€.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!

      5
  • kostas

    Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.

      16

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ