Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
|
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
|
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
|
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
|
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
|
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
|
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
|
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
|
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
|
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
|
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Υ |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
|
Πλάγιο σταντ |
Υ |
|
Κεντρικό σταντ |
O |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |



Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ
Test μεταχειρισμένου - Triumph Street Triple RS 765 (2017-2020)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.