Συμπαθέστατο το Sixty2! Πως γίνεται να μην αρέσει μια μοτοσικλέτα που είναι εύκολη, φιλική, διασκεδαστική, δεν μοιάζει με τίποτα άλλο και έχει και την υπογραφή της Ducati; To Sixty2 μπορεί να αποτελέσει την πρώτη «μεγάλη» μοτοσικλέτα νεοεισερχόμενων στον χώρο ή το καθημερινό μέσο μετακίνησης έμπειρων αναβατών, που θέλουν κάτι ενδιαφέρον για τις commuting ανάγκες τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Α/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 |
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
72Χ49 |
Συμπίεση (:1) |
10,7 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
41/8.750 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
3,5/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
183 |
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
4,5 |
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
160+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό Showa, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Κayaba, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Φρένα Ε |
Δ/320, 2πίστονη δαγκάν, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/80-18 Pirelli MT 60 RS |
Ελαστικό Π |
160/60-17 Pirelli MT 60 RS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
860 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ |
Traction
control/Ρυθμ. |
O |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
O/Υ |
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ, δροσερό, με ποιότητα IXON
Yamaha Tracer 9 GT Y-AMT: Ταξίδι σε 9 χώρες της Ευρώπης (Part I)
Test Ride: Οδήγησε τα πιο “hot” adventure και scooter στην SP MOTORS
Δυναμική συνέργεια & σημαντική επέκταση δραστηριοτήτων της Motorrad Βιταλιώτης
Classic TT: Ένας μεθυσμένος περπάτησε στην πίστα και καυγάδιζε με το κοινό (ΒΙΝΤΕΟ)
CFMOTO και Akrapovic: Συνεργασία για premium εξατμίσεις στα νέα μοντέλα
Triumph TR-Series 400: Ακούγονται φήμες στην Ινδία ότι έρχεται Bonneville 400!
Aprilia MotoGP Patents: Αποκαλύπτονται τα αεροδυναμικά μυστικά του RS-GP
«POLINI: Τιμές που δεν τις περίμενεις!»
Ola Diamondhead: Το ηλεκτρικό sportbike-διαστημόπλοιο έρχεται το 2027
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025
Μου άρεσε το μηχανάκι αλλά όταν είδα την τιμή .... πήρα δρόμο......ή λογική με έκανε να πάρω το Suzuki sv650...με 6390.....που δεν συγκρίνετε με τίποτα με το ψωφιο αλλά όμορφο DUCATI!!!
Παρακαλω ενα συγκριτικο τεστ με το ktm 390 duke των.. 4800 ευρω για να γελασει ο καθε πικραμενος.