Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro
  • Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro

Ducati Scrambler Full Throttle: Τέρμα γκάζια στα Neo-Retro

Retro εμφάνιση με χαρακτηριστικά Flat-Track
Κινητήρας L-Twin 803cc απόδοσης 74 ίππων
Στάνταρ Quickshifter (up/down) και εξάτμιση Termignoni
185 γεμάτη και διαστήματα service ανά 12.000 χλμ

Retro εμφάνιση με χαρακτηριστικά Flat-Track

Το Ducati Scrambler Full Throttle, σαγηνεύει με την κομψή εμφάνισή του που χαρακτηρίζεται από αγωνιστικό DNA, το οποίο είναι εμφανές όχι μόνο από τον σπινθηροβόλο χρωματισμό του αλλά και από την προστατευτική ποδιά του κάρτερ, την χαμηλότερη τοποθέτηση τιμονιού, το κοντό φτερό εμπρός και την απουσία του πίσω, τις κόκκινες λεπτομέρειες στους τροχούς, όπως επίσης και από τα πλαϊνά αριθμημένα πάνελ (με το νούμερο 62) όπως αυτά που συναντάμε στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες Flat-Track. Η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας γενικότερα παραπέμπει άμεσα στα δίκυκλα που πλαγιολίσθαιναν σε οβάλ χωμάτινες πίστες από τις αρχές του 20ου αιώνα στην Β. Αμερική.  

Κινητήρας L-Twin 803cc απόδοσης 74 ίππων

Στην καρδιά του Full Throttle χτυπά ένας υδρόψυκτος δικύλινδρος L-Twin 803cc με δύο δεσμοδρομικές βαλβίδες ανά κύλινδρο, που αποδίδει 73 ίππους στις 8.250 σαλ και 65,2 Nm ροπής στις 7.000 σαλ. Αποκτά ηλεκτρόγκαζο (Ride-By-Wire) ώστε να μπορεί ο αναβάτης να επιλέξει ανάμεσα σε 2 Riding modes: Road και Sport με διαφορετική απόκριση στο γκάζι, ενώ στο ατσάλινο σωληνωτό του πλαίσιο τοποθετούνται αναρτήσεις της Kayaba. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ εμπρός έχει διαδρομή 150 χλστ όπως και το monoshock αμορτισέρ πίσω, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στάνταρ Quickshifter (up/down) και εξάτμιση Termignoni

Ο εξοπλισμός του είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μία εντυπωσιακή, έγχρωμη TFT οθόνη 4,3 ιντσών, που διατηρεί το κλασικό look ενός στρογγυλού οργάνου μέσα στο οποίο υπάρχει ένα ψηφιακό στροφόμετρο, quickshifter δύο κατευθύνσεων, για ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη, αλλά και ένα multimedia σύστημα που συνδέεται με το smartphone του αναβάτη και του επιτρέπει να χειρίζεται κάποιες εφαρμογές μέσω μπουτόν στο τιμόνι. Διαθέτει παράλληλα Traction Control (DTC) του οποίου η επεμβατικότητα μπορεί να ρυθμιστεί σε 4 επίπεδα ή να απενεργοποιηθεί τελείως (για τους λάτρεις της πλαγιολίσθησης), Cornering ABS της Bosch, για την μεγιστοποίηση της ασφάλειας και μία θύρα φόρτισης USB κάτω από τη σέλα. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED με το χαρακτηριστικό X της σειράς Scrambler στον στρογγυλό εμπρός προβολέα, στην περίμετρο του οποίου υπάρχει ένα DRL που ολοκληρώνει την μοντέρνα εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Στον στάνταρ εξοπλισμό επίσης βρίσκεται και το τελικό εξάτμισης Termignoni, που ενισχύει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας επιτρέποντας στον κινητήρα της να "κελαηδήσει".

185 γεμάτη και διαστήματα service ανά 12.000 χλμ

Για το σύστημα πέδησης φροντίζει η Brembo με έναν μεγάλο δίσκο 330 χλστ εμπρός με δαγκάνα 4 εμβόλων και έναν δίσκο 245 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου, ενώ τα διαστήματα service του έρχονται στα 12.000 χιλιόμετρα όπου και πρέπει να ελεγχτούν τα διάκενα των βαλβίδων του. Οι καλοσχεδιασμένοι μαύροι τροχοί αλουμινίου με τις 7 ακτίνες που "σπάνε" σε δύο η κάθε μία, είναι διαμέτρου 18 ιντσών εμπρός και 17 πίσω με ελαστικά διαστάσεων 110/80 και 180/55 αντίστοιχα με τα πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Pirelli MT60 RS. Το βάρος της μοτοσυκλέτας γεμάτη ανέρχεται στα 185 κιλά, ενώ ο χειρισμός της γίνεται πιο εύκολος σε σχέση με αυτόν της μοτοσυκλέτας προηγούμενης γενιάς, χάρη στο νέο πλαίσιο, ψαλίδι και τον ελαφρύτερο κινητήρα που στο σύνολο αφαιρούν 4 κιλά, ενώ η τοποθέτηση του τιμονιού επιτρέπει σε μία πιο σπορ θέση οδήγησης. Η άνετη σέλα απέχει 795 χλστ από το έδαφος και το ρεζερβουάρ 13,5 λίτρων προσφέρει αυτονομία 250 χιλιομέτρων σύμφωνα με την μέση κατανάλωση 5,2 λ/100χλμ που δηλώνει η Ducati. Η τιμή της νεανικής και φλογερής Ducati Scrambler Full Throttle, ανέρχεται στα 13.600 ευρώ και ποντάρει στους αναβάτες που θέλουν μία μοτοσυκλέτα που τραβάει τα βλέμματα, έχει ιδιαίτερο χαρακτήρα αλλά και επιδόσεις που εξιτάρουν.