Η σχεδίαση της σέλας θυμίζει περασμένες δεκαετίες, όχι όμως και η άνεση που προσφέρει.

Δεν υπάρχουν εργονομικές εκπλήξεις στους διακόπτες του μοντέλου.

Δεν υπάρχουν εργονομικές εκπλήξεις στους διακόπτες του μοντέλου.

Τα όργανα δεν φαίνονται πολύ καλά υπό το φως του ήλιου, είναι ωστόσο πλήρη.

Aνεση – εργονομία: Κάτσε καλά

Το Leoncino μπορεί όχι μόνο να είναι η πρώτη σου νεορετρό, αλλά η πρώτη σου μοτοσυκλέτα γενικώς. Οι μηχανικοί της Benelli το γνώριζαν και φρόντισαν να δημιουργήσουν ένα άκρως ευκολοδήγητο και φιλικό σύνολο. Η μονοκόμματη σέλα του απέχει 815 χιλιοστά από το έδαφος, που σημαίνει ότι ακόμα και οι χαμηλού αναστήματος αναβάτες, μπορούν να πατούν και με τα δυο πόδια στο έδαφος και να νιώθουν ασφάλεια. Θα θέλαμε να έχει λίγο πιο πλούσιο αφρώδες για να μη σε απασχολεί στην πολύωρη οδήγηση, αλλά το παραβλέπει εύκολα κανείς, αφού είναι χάρμα οφθαλμών, με τις ραβδώσεις στο εμπρός μέρος. Το μεταβλητής διατομής τιμόνι είναι αρχοντικά φαρδύ και τοποθετεί το σώμα σε όρθια θέση με ελαφριά κλίση προς τα εμπρός. Το αποτέλεσμα είναι να σχηματίζεται ιδανικός μοχλός που κάνει παιχνιδάκι την άμεση αλλαγή κατεύθυνσης. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της σέλας καθώς και εργονομικές, μεταλλικές χειρολαβές. Τα όργανά του είναι πλήρως ψηφιακά και αποτελούνται από δυο LCD οθόνες. Η κεντρική είναι στρογγυλή και φιλοξενεί στροφόμετρο, ταχύμετρο μερικό και ολικό χιλιομετρητή, αλλά και ένδειξη της επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο. Η αριστερή οθόνη ενημερώνει τον αναβάτη για την εξωτερική θερμοκρασία και τη θερμοκρασία του ψυκτικού, ενώ υπάρχει ρολόι και φυσικά, ένδειξη στάθμης καυσίμου. Η πληροφόρηση είναι μεν ολοκληρωμένη, αλλά τα όργανα δεν διακρίνονται εύκολα όταν τα χτυπάει ο ήλιος. 

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.