Ο αναβάτης αισθάνεται πολύ άνετα πάνω στη GTS. Απλετος χώρος για τα πόδια, ακόμη και αν είστε δύο μέτρα, τιμόνι που βρίσκεται σε σωστή θέση και σέλα με επαρκές ποιοτικό αφρώδες και σωστή σχεδίαση για άνεση υψηλού επιπέδου σε αστικές και περιαστικές διαδρομές. Οι διαστάσεις της σέλας μάλιστα, αλλά και το σχήμα της, είναι σχεδόν ίδια με του Aprilia Scarabeo300, το οποίο έχει μια από τις πλέον άνετες σέλες για τον αναβάτη που έχει τοποθετηθεί σε scooter! Στο ντουλαπάκι υπάρχει χώρος για πορτοφόλι και κινητό αλλά και θύρα USB για τη φόρτιση του τελευταίου και αυτό αποτελεί άλλο ένα στοιχείο που προστέθηκε στον εξοπλισμό της GTS. Χώρος υπάρχει και κάτω από τη σέλα ο οποίος φέτος μεγάλωσε. Χωρά τουλάχιστον ένα demi-jet κράνος, από αυτά που έχει η Piaggio για ταscooter της, αλλά και αρκετά ακόμη πράγματα. Ωστόσο δεν έφτασε στα επίπεδα της μικρότερης Primavera που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου. Στον τομέα της άνεσης εμφανώς ριγμένος είναι ο συνεπιβάτης αφού το μερίδιο που του αναλογεί στη σέλα είναι πολύ μικρό και, αν και δεν φαίνεται, έχει και μια μικρή κλίση προς τα πίσω, όταν κάποιος κάθεται πάνω στη σέλα. Επίσης, τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη που χωνεύονται μέσα στο πλαίσιο όταν είναι κλειστά, δεν βρίσκονται σε ιδανική θέση με τα παπούτσια του να βρίσκουν πάνω στις γάμπες του αναβάτη. Όπως και να έχει, για ολιγόλεπτες αστικές μετακινήσεις δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr