Tο νέο Daytona Maverick 500 βάζει την Daytona στο παιχνίδι των Adventure με τιμή που θα συζητηθεί.

Daytona Maverick 500

Daytona Maverick 500

Daytona Maverick 500

Daytona Maverick 500

Daytona Maverick 500

Daytona Maverick 500

Daytona παρουσίασε επίσημα το νέο Maverick 500, την πολυαναμενόμενη adventure μοτοσυκλέτα των 500 κυβικών που είχε ανακοινωθεί πριν λίγες ημέρες. Σύντομα θα διαβάζετε περισσότερα για το μοντέλο, αλλά σίγουρα θέλετε να μάθετε από τώρα την τιμή του: Με 5.895 ευρώ, είναι σίγουρο ότι θα συζητηθεί! Ακόμα, το μοντέλο έρχεται και με 4 χρόνια εγγύηση.
 
To Daytona Maverick 500 αποτελεί την είσοδο της εταιρείας σε μια από τις ισχυρότερες κατηγορίες της αγοράς τα τελευταία χρόνια, τα Adventure, που δείχνουν να επεκτείνονται ασταμάτητα. Πηγή ισχύος του Maverick 500 αποτελεί ένας δικύλινδρος κινητήρας των 500 κυβικών της Loncin, που έχει ισχύ 46 ίππων και ροπή 4,1 kgm. Η εταιρεία δηλώνει κατανάλωση 3,8 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα και αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, χάρη στο μεγάλο ρεζερβουάρ του μοντέλου (20 λίτρα). 
 
Οι τροχοί του μοντέλου είναι ακτινωτοί, διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, τύπου tubeless ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν ελαστικά tubeless. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης θα είναι τα Metzeler Tourance, που υπόσχονται ικανότητες 70%/30% εντός και εκτός δρόμου αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις παρέχονται από την Kayaba: Το εμπρός πιρούνι είναι USD διαμέτρου 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ συνεργάζεται με μοχλικό. Οι αναρτήσεις θα είναι ρυθμιζόμενες σε απόσβεση και προφόρτιση. Στα φρένα, το Maverick 500 φέρει δαγκάνες της Nissin, με δίσκους 300 και 240 χιλιοστών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το σύστημα ABS του μοντέλου είναι δύο καναλιών, με δυνατότητα επιλογής ρυθμίσεων από 3 διαφορετικούς χάρτες. Το βάρος του μοντέλου ανακοινώνεται στα 178 κιλά, άνευ υγρών. 

Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED, με ένταση «2,5 φορές μεγαλύτερη» από τα καθιερωμένα standards, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται από την εταιρεία, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχουν και φώτα ημέρας DRL. Το όργανο του Maverick 500 θα είναι διπλού τύπου, συνδυάζοντας την αναλογική ένδειξη στροφομέτρου με μια ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη LCD για τις υπόλοιπες ενδείξεις. Η ζελατίνα του μοντέλου είναι ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις, ενώ το Maverick 500 φέρει επίσης πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, ποδιά κινητήρα, χούφτες και διπλή παροχή ρεύματος στο εμπρός μέρος: Τόσο βύσμα 12 Volt, όσο και θύρα USB. 
 
Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο γα test ride στην χώρα μας, από τον Ιανουάριο.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9