Συμβατικές λύσεις στο μπροστινό μέρος, οι οποίες χωρίς να εντυπωσιάζουν επαρκούν για τον χαρακτήρα του μοντέλου.

Δύο αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο αερίου, για την πίσω ανάρτηση.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το SCR μοιράζεται το ίδιο διπλό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με το XV950R, αλλά με διαφορετικό υποπλαίσιο. Χάρη λοιπόν στην σχεδίαση του τελευταίου, κατάφεραν να  τοποθετήσουν την ίσια σέλα η οποία συνάδει απόλυτα με τον χαρακτήρα και το στυλ του μοντέλου. Στις αναρτήσεις συναντάμε συμβατικές λύσεις,  με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός με διαδρομή 130χιλ και δύο αμορτισέρ στο πίσω μέρος με διαδρομή 110 χιλ, τα οποία ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 298χιλ εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένας αντίστοιχης διαμέτρου δίσκος πίσω που, όπως επιτάσσει η εποχή, συνεργάζονται με σύστημα ABS, αποτρέποντας έτσι το μπλοκάρισμα τόσο του 19 ιντσών  μπροστινού, όσο και του  17 ιντσών πίσω τροχού. 

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ