Φιλικός και ροπάτος, ο κινητήρας των 942 κυβικών αποδίδει 54,3 ίππους.

    Κινητήρας

    Είναι ξεκάθαρο ότι κάθε μοτοσυκλέτα αυτής της κατηγορίας δεν κατασκευάζεται με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις. Έτσι, στην προκειμένη περίπτωση επιλέχτηκε ένας  αερόψυκτος τετραβάλβιδος κινητήρας δύο κυλίνδρων σε διάταξη V 60 μοιρών, ο οποίος τροφοδοτείται από ψεκασμό και από τα 942 κ.εκ αποδίδει 54.3 ίππους στις 5.500 σ.α.λ και 8,1 κιλά ροπής, μόλις στις 3.000 σ.α.λ. Απλός τόσο στην κατασκευή όσο και στην λειτουργία του, χωρίς να έχει κάτι επαναστατικό, ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Την μετάδοση αναλαμβάνει ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων που μεταφέρει τη δύναμη στον πίσω τροχό χρησιμοποιώντας ιμάντα αντί της κλασσικής  αλυσίδας ο οποίος κάνει αισθητή την παρουσία του μέσω του ήχου, από τα 80χλμ/ώρα και πάνω. Τέλος ,στον τομέα της κατανάλωσης η μέση τιμή που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 5,3 λίτρα/100χλμ  με μικτή οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ