To Jetix θα ικανοποιήσει όλους όσους αρέσκονται στη δυναμική εμφάνιση των σύγχρονων sport παπιών, ενώ θα τραβήξει όλα τα βλέμματα, χάρη στον εξοπλισμό του αλλά και στο σβέλτο ρυθμό με τον οποίο μπορεί να κινηθεί στο μποτιλιαρισμένο αστικό κέντρο.
Κινητήρας |
54x54 |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
8,17/7.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,86/5.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας
(λίτρα) |
4,2/Δ.Α. |
Βάρος (kg, κενό) |
95 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Σωληνωτό,
ατσάλινο |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό
πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) |
ΔΑ |
Αναρτήσεις Π |
Μονό
αμορτισέρ |
Διαδρομή |
ΔΑ |
Φρένα Ε (χιλ.) |
Δ / 260 |
Φρένα Π (χιλ.) |
Δ / 220 |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
70/90-17 |
Ελαστικό Π |
80/90-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος |
1.995 |
Πλάτος |
690 |
Μεταξόνιο |
1.295 |
Ύψος σέλας |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
_ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
_ |
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJMOTOR COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Test ADV κράνος Yohe 632A SV: Με κορυφαίο VfM στην κατηγορία του
Έρχεται η βενζίνη E20: Τι σημαίνει για τη μοτοσυκλέτα σου και πώς να προετοιμαστείς
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Kawasaki Z1100 SE: Δεν θα έχουμε νέο ZRX, αλλά η επιστροφή είναι γεγονός για το 2026
Πως γλιτώνω χρήματα με την αγορά μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας;
Triumph 2026: Νέα χρώματα φωτιά για Tiger, Street Triple και Rocket 3 Storm
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr