• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ελαστικός κινητήρας που όμως διαθέτει πολύ κοντή τελική μετάδοση. Του προσδίδει βέβαια νεύρο.

Κινητήρας: 'Κοντός' αλλά ελαστικός

Το Jetix έχει φτιαχτεί με γνώμονα τα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα, κάτι που φαίνεται από την πρώτη κιόλας βόλτα και το ιδιαίτερα κοντό γρανάζωμα που περιορίζει την ταχύτητα στα 100 χλμ/ώρα στην ευθεία, και στα 110 χλμ/ώρα σε ελαφρά κατωφέρεια. 
Σε κατηφόρα-γκρεμό είδαμε και 115 χλμ/ώρα., αλλά με τις στροφές βαθιά στα κόκκινα, και με αρκετούς κραδασμούς. Όπως έχουν τα πράγματα, το παπί της Kymco επιταχύνει δυνατά και γρήγορα σε αστικές συνθήκες, πιάνοντας τα 90 χλμ/ώρα άμεσα, παντού και πάντοτε, ανεξαρτήτως κλίσης και φορτώματος. 
Δυνατό σημείο για το κέντρο της πόλης, όπου θα ελιχθεί όπως λίγα δίκυκλα, χαρίζοντας στον αναβάτη του ηρεμία πνεύματος. Ταυτόχρονα όμως, στα 90 χλμ/ώρα, το στροφόμετρο που διαθέτει, σε πληροφορεί πως ήδη αγγίζει την κόκκινη περιοχή των στροφών. 
Καλό θα ήταν, αν έχετε μηχανικές συμπάθειες, να παραμείνετε σε αυτά τα χιλιόμετρα. Συγχρόνως, με αυτό το γρανάζωμα, και η πρώτη ταχύτητα έχει γίνει αρκετά νευρική, δυσκολεύοντας τους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες: μια δευτέρα, και καθαρίσατε. 

Ένα πολύ καλό χαρακτηριστικό του κινητήρα του Jetix είναι η εκπληκτική του ελαστικότητα, αφού μπορείτε να περάσετε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας σας στην πόλη με τρίτη ταχύτητα, αλλάζοντας σε δευτέρα μόνο για τις εκκινήσεις και σε τετάρτη όταν ανοίγει ο δρόμος.

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ