Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
| 
   Τεχνικά Χαρακτηριστικά  | 
  
      | 
  
  |
| 
   Κινητήρας  | 
  
   4Τ, V4, Y/Ψ 16B  | 
  
  |
| 
   Κυβισμός (κ.εκ.)  | 
  
   1.237  | 
  
  |
| 
   Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   81X60  | 
  
  |
| 
   Συμπίεση (:1)  | 
  
   Δ.Α.  | 
  
  |
| 
   Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)  | 
  
   128/7.750  | 
  
  |
| 
   Ροπή (kgm/σ.α.λ.)  | 
  
   12.8/6.800  | 
  
  |
| 
   Τροφοδοσία  | 
  
   Ψεκασμός  | 
  
  |
| 
   Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)  | 
  
   21.5  | 
  
  |
| 
   Κατανάλωση (λτ/100χμ)  | 
  
   7.5  | 
  
  |
| 
   Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)  | 
  
   231 (κόφτης)  | 
  
  |
| 
   Βάρος, πλήρες (kg)  | 
  
   285 (χωρίς DCT: 275)  | 
  
  |
| 
   Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  | 
  
      | 
  
  |
| 
   Τύπος  | 
  
   Αλουμινένιο, δύο δοκών  | 
  
  |
| 
   Αναρτήσεις Ε  | 
  
   USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ  | 
  
  |
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   Δ.Α.  | 
  
  |
| 
   Αναρτήσεις Π  | 
  
   Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ  | 
  
  |
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   Δ/Α  | 
  
  |
| 
   Φρένα Ε (χλστ.)  | 
  
   2Δ/310, C-ABS  | 
  
  |
| 
   Φρένα Π (χλστ.)  | 
  
   Δ/276, C-ABS  | 
  
  |
| 
   Τροχοί-Ελαστικά  | 
  
      | 
  
  |
| 
   Ελαστικό Ε  | 
  
   110/80-19  | 
  
  |
| 
   Ελαστικό Π  | 
  
   150/70-17  | 
  
  |
| 
   Διαστάσεις  | 
  
      | 
  
  |
| 
   Μήκος (χλστ.)  | 
  
   2.285  | 
  
  |
| 
   Πλάτος (χλστ.)  | 
  
   Δ/Α  | 
  
  |
| 
   Μεταξόνιο (χλστ.)  | 
  
   1.595  | 
  
  |
| 
   Ύψος σέλας (χλστ.)  | 
  
   850  | 
  
  |
| 
    Εξοπλισμός  | 
  
      | 
  
  |
| 
   ABS/Ρυθμ.  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Traction Control/Ρυθμ.  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Στροφόμετρο  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Immobiliser  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Υπολογιστής ταξιδιού  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Μερικός χιλιομετρητής  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Ένδειξη βενζίνης  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Δείκτης θερμοκρασίας  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Θερμοκρασία περιβάλλοντος  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Ζελατίνα/Ρυθμ.  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Πλάγιο σταντ  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Κεντρικό σταντ  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Χειρολαβές/Σχάρα  | 
  
   Y  | 
  
  |
| 
   Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π  | 
  
   Y  | 
  
  



CFMOTO DUAL 250: Στην Ermidis Moto μπορείς να το δεις από κοντά πριν κυκλοφορήσει
3 γενιές τεχνογνωσίας Kawasaki
Δημητρίου Moto Parts: Αποκλειστικά επώνυμα ανταλλακτικά
Καφετζάκης: Η φροντίδα που αξίζει η BMW σου
Πως βλέπεις αν έχεις κλήση από τις νέες κάμερες στους δρόμους;
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.