Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, V4, Y/Ψ 16B |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81X60 |
|
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
128/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12.8/6.800 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21.5 |
|
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
7.5 |
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
285 (χωρίς DCT: 275) |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις Ε |
USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, C-ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, C-ABS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
|
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.595 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y |
Κράνος: Σου σώζει τη ζωή σε γλιτώνει και από πτώση;
Royal Enfield Super Meteor 650 2026: Διέρρευσαν κατασκοπευτικές φωτογραφίες
EMOOV EV 3000: Εκμοντερνισμένο ρετρό e-scooter με αποσπώμενη μπαταρία
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Yamaha XΤ : Η αρχή και το τέλος ενός μύθου!
Αυξάνει ο τουρισμός τα τροχαία;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr