Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, V4, Y/Ψ 16B |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81X60 |
|
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
128/7.750 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12.8/6.800 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21.5 |
|
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
7.5 |
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
285 (χωρίς DCT: 275) |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δύο δοκών |
|
Αναρτήσεις Ε |
USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, C-ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, C-ABS |
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
|
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.595 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y |
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr