Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
Κινητήρας |
4Τ, V4, Y/Ψ 16B |
|
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.237 |
|
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
81X60 |
|
|
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
|
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
128/7.750 |
|
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
12.8/6.800 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21.5 |
|
|
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
7.5 |
|
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
231 (κόφτης) |
|
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
285 (χωρίς DCT: 275) |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δύο δοκών |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
|
|
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
|
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/310, C-ABS |
|
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276, C-ABS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά |
|
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
|
|
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.285 |
|
|
Πλάτος (χλστ.) |
Δ/Α |
|
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.595 |
|
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
850 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Y |
|
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Y |
|
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
|
Immobiliser |
Y |
|
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
|
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y |
|
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Y |
|
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
|
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Y |
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ
Test μεταχειρισμένου - Triumph Street Triple RS 765 (2017-2020)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.