net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Με μικρής έκτασης βελτιώσεις και σχεδιασμένο για μεγάλα ταξίδια, το VFR επιχειρεί για την κορυφή σε μία κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό.

Συμπέρασμα: Κόντρα στον σκληρό ανταγωνισμό

Τελικά η αναβάθμιση που δέχθηκε η μοτοσικλέτα ήταν ιδιαίτερα συντηρητική ώστε να αντιπαρατεθεί η μοτοσικλέτα της Honda με επιτυχία στον αυξημένο ανταγωνισμό του 2015, τόσο σε απόδοση κινητήρα, όσο και σε τουριστικές επιδόσεις, στον εξοπλισμό, σε ηλεκτρονικά αλλά και gadget. Το Crosstourer συνεχίζει να παραμένει κορυφαίο σε ποιότητα κατασκευής και άκρως απολαυστικό στο ταξίδι, όμως περιμέναμε μια πολύ πιο δραστική ανανέωση από τη Honda, για να το βάλει με αξιώσεις στο παιχνίδι της κορυφής.



Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κινητήρας

4Τ, V4, Y/Ψ 16B

Κυβισμός (κ.εκ.)

1.237

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

81X60

Συμπίεση (:1)

Δ.Α.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

128/7.750

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

12.8/6.800

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

21.5

Κατανάλωση (λτ/100χμ)

7.5

Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)

231 (κόφτης)

Βάρος, πλήρες (kg)

285 (χωρίς DCT: 275)

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Αλουμινένιο, δύο δοκών

Αναρτήσεις Ε

USD 43mm, ΠΕ, ΑΕ

Διαδρομή (χλστ.)

Δ.Α.

Αναρτήσεις Π

Μονό αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ

Διαδρομή (χλστ.)

Δ/Α

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ/310, C-ABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ/276, C-ABS

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

110/80-19

Ελαστικό Π

150/70-17

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

2.285

Πλάτος (χλστ.)

Δ/Α

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.595

Ύψος σέλας (χλστ.)

850

 Εξοπλισμός

 

ABS/Ρυθμ.

Y

Traction Control/Ρυθμ.

Y

Στροφόμετρο

Y

Immobiliser

Y

Υπολογιστής ταξιδιού

Y

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Δείκτης θερμοκρασίας

Y

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Y

Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ

Y

Πλάγιο σταντ

Y

Κεντρικό σταντ

Y

Χειρολαβές/Σχάρα

Y

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Y

 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ