• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο τετρακύλινδρος του CB1000R προσφέρει ομαλή λειτουργία με μπόλικη ροπή και γραμμικότητα.

    Κινητήρας

     

    O τετρακύλινδρος των 998 κ.εκ. του νέου CB1000R είναι ένας...πρώην αγωνιζόμενος: Προέρχεται από την CBR1000RR του 2006, ανανεωμένος σε μεγάλο βαθμό για να επιτελέσει τον νέο του ρόλο. Η σχέση συμπίεσης αυξήθηκε και τα πιστόνια έγιναν σφυρήλατα, ενώ οι βαλβίδες έχουν μεγαλύτερο βύθισμα και τα σώματα ψεκασμού μεγαλύτερη διάμετρο, με σκοπό την βελτίωση της ροής του μίγματος. Νέο είναι και το φιλτροκούτι αλλά και η εξάτμιση και αυτές οι αλλαγές, στοχεύουν στην αύξηση της ροπής στις μεσαίες στροφές και πιο συγκεκριμένα, στο φάσμα μεταξύ 6-8.000 σαλ. 

    Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 146 ίππους και τα 10,6 kgm ροπής, με τον έλεγχο του γκαζιού να γίνεται με σύστημα ride-by-wire. Μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου σασμάν παρεμβάλλεται συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ υπάρχουν 4 χαρτογραφήσεις του κινητήρα: Sport, Standard (κανονική), Rain (βροχή) και User (χρήστης). Στην τελευταία, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά, το επίπεδο ισχύος και το φρένο του κινητήρα, την παρεμβατικότητα του traction control η την απενεργοποίησή του. 

    Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στον σχεδιασμό της εξάτμισης, ώστε ο ήχος της να είναι βαθύς και έντονος προσθέτοντας στην οδηγική απόλαυση. Τέλος, κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωση ανήλθε στα 7 λτ/100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο, μια λογική τιμή για τον κυβισμό, την ισχύ και την ίδια την φύση του τετρακύλινδρου. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ