LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

To μπροστινό φρένο είναι αδύναμο. Ωστόσο, το πίσω είναι δυνατό και ο συνδυασμός τους φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Φρένα: Ισορροπία εμπρός και πίσω

Όπως συμβαίνει σε κάθε ομαδικό αγώνισμα, μια ομάδα έχει το αστέρι της και αυτούς που την ακολουθούν. 
Το ρόλο του αστεριού στην περίπτωση του συστήματος πέδησης του Sprinter 125 παίζει το πίσω φρένο, το οποίο είναι αρκετά δυνατό. Ταυτόχρονα, είναι και όσο προοδευτικό χρειάζεται, ώστε να μην προκαλεί μπλοκάρισμα του τροχού. Το μέλος της ομάδας που θα ακολουθήσει είναι το μπροστινό φρένο, του οποίου η δύναμη δε θα ικανοποιήσει. 

Σε συνδυασμό με το δυνατό πίσω, όμως, το φρενάρισμα θα πραγματοποιηθεί άμεσα και με ασφάλεια.
Είναι φανερό, άλλωστε, πως η Daytona έδειξε προσοχή στα φρένα του παπιού της. Εκτός από τους κυματιστούς δίσκους και τις βαμμένες κόκκινες δαγκάνες (το πιο sport στοιχείο ίσως πάνω στο Sprinter), διαθέτει και σωληνάκια υψηλής πίεσης.

 

DAYTONA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test

Έσκασε το πρώτο scooter της CFMOTO και θα είναι διαθέσιμο σύντομα στην Ευρώπη!

Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;

Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;

Παρουσίαση Scorpion-Exo JNR Air: Παιδικό κράνος με σύστημα ασφαλείας Air-fit

Ταξινομήσεις Παπιών Σεπτεμβρίου 2025: Η Lifan στην κορυφή – μάχη Daytona και SYM από πίσω!

Ταξινομήσεις Scooter Σεπτεμβρίου 2025: Το Zontes G368 «εκτοξεύτηκε» στην κορυφή!

Πρωταθλητής στο BMU ο Δημήτρης Καρακώστας – Η Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί!

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Σεπτεμβρίου 2025: CFMOTO και Honda στην κορυφή

Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου: Ανοδική η αγορά δικύκλων μετά το 9μηνο

Ψήφισμα διαμαρτυρίας από την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για τον νέο Κ.Ο.Κ.: Αντίδραση για τα άδικα μέτρα! - Δείτε πώς ψηφίζετε εδώ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ