• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
CFMOTO 700 CL-X Heritage: Με ήχο που θυμίζει VTEC

CFMOTO 700 CL-X Heritage: Με ήχο που θυμίζει VTEC

Με εξαιρετικά χαμηλή τιμή, δυναμικές επιδόσεις και προκλητικό στυλ, το street νεορετρό μοντέλο της CFMOTO προσφέρει την ιδανική λύση στο πρόβλημα της ακρίβειας.

Ρετρό στυλ με premium στοιχεία



Γωνίες που τραβάνε το βλέμμα και ρευστές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά για να δημιουργήσουν μια μοναδική προσωπικότητα με στυλ μοντέρνο αλλά και κλασικό ταυτόχρονα. Την εμφάνιση της 700CL-X τονίζουν ιδιαίτερα premium στοιχεία όπως ο νέο-ρετρό εμπρός στρογγυλός προβολέας, τα αλουμινένια πλευρικά πάνελ, η δερμάτινη σέλα και οι πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου. Ο φωτισμός είναι full LED από την κορυφή μέχρι τα νύχια, ενώ ο μπροστινός στρογγυλός προβολέας με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας DRL, προσαρμόζει την ένταση του ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έμφαση στην άνεση με δερμάτινη σέλα, ρυθμιζόμενες μανέτες και cruise control



Η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα απέχει μόλις 800 χιλιοστά από το έδαφος και σε συνδυασμό με το στενό εμπρός της τμήμα, επιτρέπει σε αναβάτες μέτριου αναστήματος να πατήσουν με άνεση τα πέλματα τους κάτω. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια στρογγυλή διαμέτρου 75 χιλιοστών LCD οθόνη, με μια πληθώρα ενδείξεων. Από τους διακόπτες στα χειριστήρια, μπορείς να ρυθμίσεις τα modes του κινητήρα και το cruise control, ενώ οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό άνεσης.

74 ίπποι με 2 modes οδήγησης και ήχο που θυμίζει VTEC



Ο κινητήρας είναι ένας ολοκαίνουριος, υγρόψυκτος εν-σειρά δικύλινδρος 693κ.εκ. που αποδίδει 74 ίππους στις 8.500σαλ με μέγιστη ροπή 6,9 kg-m στις 6.500σαλ. Τα δύο προγράμματα (Economic & Sport) χρησιμοποιούν διαφορετικά την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα του γκαζιού, με αποτέλεσμα τον διαφορετικό τρόπο απόδοσης της ισχύος και την διαφοροποίηση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, ακόμα και εν κινήσει. Το νέο σύστημα ψεκασμού της Bosch και το βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής προσφέρουν αυξημένη απόδοση, ενώ στα σωθικά του κινητήρα τοποθετήθηκαν διαιρούμενες μπιέλες και σφυρήλατα πιστόνια για μεγαλύτερη αντοχή και μειωμένη αδρανειακή μάζα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »