Αγωνιστικοί δίσκοι φρένων

Nέος συμπλέκτης για πιο μαλακή λειτουργία

Τιμόνι της Reikon

Τρόμπα φρένου της BrakTec

Εξάτμιση από τιτάνιο

Beta Evo Factory 2018

Η Evo Factory είναι μια εξειδικευμένη trial μοτοσυκλέτα και απευθύνεται σε όσους αναζητούν μια μοτοσυκλέτα με αγωνιστική εμφάνιση και αντίστοιχες δυνατότητες.

Θα είναι διαθέσιμη με δίχρονους κινητήρες 125, 250 και 300 κυβικών, αλλά και έναν τετράχρονο 300 κυβικών, με τον τελευταίο να έχει νέο τελικό εξάτμισης από τιτάνιο, που μειώνει το βάρος και βελτιώνει τις επιδόσεις. Οι δίχρονοι κινητήρες έχουν κάρτερ από μαγνήσιο και κόκκινες ανοδιωμένες τάπες λαδιού, ενώ η νέα μονάδα διαχείρισης παρέχει τις προϋποθέσεις για πιο αποδοτική καύση. Ο συμπλέκτης είναι νέος για πιο μαλακή λειτουργία και η εξάτμιση είναι και εδώ κατασκευασμένη από τιτάνιο. Τέλος, η κεφαλή του δίχρονου των 300 κυβικών είναι βαμμένη κόκκινη για να ξεχωρίζει.

Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο και στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα πιρούνι με ρυθμιζόμενη συμπίεση κι ένα αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την συμπίεση και την απόσβεση επαναφοράς. Η τρόμπα του φρένου και του συμπλέκτη προέρχονται από την BrakTec, ενώ οι δίσκοι είναι αγωνιστικών προδιαγραφών και προσφέρουν όχι μόνο πιο άγρια εμφάνιση, αλλά ισχυρότερο φρενάρισμα και μείωση βάρους. Τα ελαστικά του προέρχονται από τη Michelin και στόχος τους είναι να παρέχουν αυξημένη σταθερότητα.