Η άποψή μας


SWM

Κινητήρας   
Τύπος  4T, 1K, Υ/Ψ, 4β 
Κυβισμός (κ.εκ.)  124,7
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 58 X 47,2
Συμπίεση (:1) 12,9
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  14,7
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  Δ.Α. 
Τροφοδοσία  Ηλ. Ψεκασμός 
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  7,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  103
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.)  250
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ / ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.)  260
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 2E, CBS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 1E, CBS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 80/90-21
Ελαστικό Π 110/80-18
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2.236
Πλάτος (χλστ.) 820
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.465
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 950
Βάρος (κιλά)  117 (στεγνό)
Εξοπλισμός   
ABS / Ρυθμ. Ο
Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ο
Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ο
Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ο
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν / Ο
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π   
Μετρήσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 4,1
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 9,3
0 - 100 (δευτερόλεπτα)  
40 - 80  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση  
0 - 400  (δευτερόλεπτα)  
80 - 0  (δευτερόλεπτα) 37

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ