• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To σχέδιο που κατέθεσε η BMW για το σύστημα. Προσέξτε πως θα λαμβάνουν και θα συνδυάζουν οι κάμερες, το οπτικό σήμα.

BMW: Σχέδια για traction control με... μάτια και αυτιά!

 

Να αλλάξει τον τρόπο που η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει και αυτορυθμίζεται στην κατάσταση του δρόμου, θέλει η BMW, καταθέτοντας νέες πατέντες. Δείτε περισσότερα…

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ

Πριν λίγο, σχέδια που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση από την BMW έκαναν την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο, που φανερώνουν ότι η εταιρεία εργάζεται σε μια νέα και αρκετά ενδιαφέρουσα τεχνολογία, που θα συνεργάζεται με το traction control. Πιο συγκεκριμένα, η BMW θέλει να δημιουργήσει σύστημα, που θα «βλέπει» τον δρόμο, θα αναγιγνώσκει την κατάσταση του και θα ρυθμίζει τα ηλεκτρονικά συστήματα ανάλογα.
 
Αυτό ακριβώς, δείχνει ξεκάθαρα το σχέδιο που δημοσιεύθηκε. Πολλαπλές μικροκάμερες, τοποθετημένες σε σημεία του εμπρός σημείου της μοτοσυκλέτας, θα λαμβάνουν οπτικές πληροφορίες για την κατάσταση του δρόμου και θα τροφοδοτούν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, ο οποίος θα αναλύει και θα αναγνωρίζει την κατάσταση του δρόμου. Έτσι, θα προσαρμόζει ανάλογα την επέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Έτσι, τα τελευταία θα μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα και πιο ομαλά, σε περισσότερες συνθήκες.
 
Το σύστημα αναφέρεται επίσης, ότι θα χρησιμοποιεί και ακουστικούς αισθητήρες (μια πιο εξειδικευμένη ορολογία για τα… μικρόφωνα, δηλαδή!), οι οποίοι θα ακούν τον ήχο των ελαστικών στο δρόμο, ανιχνεύοντας τυχόν αλλαγές που θα σημαίνουν διαφορετική κατάσταση πρόσφυσης και θα τροφοδοτούν επίσης τον υπολογιστή.
 
Μια βασική διαφορά που θα φέρει αυτή η πατέντα, αν τελικά αποκτήσει πιο εξελιγμένη μορφή και περάσει στην ανάπτυξη, είναι ότι το σύστημα θα έχει δεδομένα για την κατάσταση του δρόμου, πριν και όχι μόνο αυτοστιγμεί της διέλευσης από το επίμαχο σημείο. Έτσι η λειτουργία τους θα εξομαλύνεται και εν τέλει θα βελτιώνεται, δρώντας όπως θα δρούσε ένας αναβάτης: πρώτα θα έβλεπε το επίμαχο σημείο και θα προσάρμοζε ανάλογα την οδήγηση του. Βέβαια εδώ μιλάμε για χρήση υπολογιστών, που είναι εκατοντάδες ή και χιλιάδες φορές ταχύτεροι στις αντιδράσεις, από τον μέσο αναβάτη…
 
Προς το παρόν, η τεχχνολογία αυτή έχει αποκλειστικά θεωρητική υπόσταση, αφού δεν αποκαλύπτονται περισσότερες πληροφορίες πέρα από το concept αυτό καθεαυτό. Μείνετε συντονισμένοι…