• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

To νέο BMW S1000RR

BMW S1000RR: Υποψήφιο για Best Moto 2020

 

H supersport μοτοσυκλέτα της BMW ανανεώθηκε εκ βάθρων μετά από 10 χρόνια επιτυχημένης πορείας, όντας πιο ελαφριά και ισχυρή από ποτέ και κουβαλώντας την τελευταία τεχνολογία.

Τιμή: Από 20.000 ευρώ

Πριν 10 χρόνια, η BMW παρουσίασε το πρώτο S1000RR κλονίζοντας την κατηγορία των superbikes και φέτος, ήρθε η στιγμή για την εμφάνιση της 3ης γενιάς του μοντέλου, που κάθε άλλο παρά… μυστικό αποτελούσε τον τελευταίο καιρό. Αυτό είναι λοιπόν, το BMW S1000RR, που αποκαλύφθηκε επίσημα στην EICMA του 2018 και φέρει τεράστιες αλλαγές.

Η μεγαλύτερη από αυτές είναι φυσικά ο κινητήρας, ο οποίος αποδίδει πλέον 207 ίππους και 11,4 kgm ροπής.  Ο νέος κινητήρας είναι 4 κιλά ελαφρύτερος από τον απερχόμενο και φέρει το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων Shift Cam, που λειτουργεί στις βαλβίδες εισαγωγής. Η γεωμετρία των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής έχει επίσης αλλάξει στον νέο κινητήρα, ενώ νέα είναι όλα τα εξαρτήματα της εισαγωγής αλλά κι το σύστημα της εξάτμισης, που είναι 1,3 κιλά ελαφρύτερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου.

Ριζικά νέα είναι επίσης το πλαίσιο και η ανάρτηση της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας έχει επιφορτιστεί με την δυνατότητα μεταφοράς μεγαλύτερων δυνάμεων ως φέρον στοιχείο, ενώ το νέο πλαίσιο εξασφαλίζει φρεσκαρισμένη γεωμετρία, που μειώνει τις αποστάσεις που οι δυνάμεις διανύουν πάνω στα στοιχεία της S1000RR. Η κατανομή του βάρους έχει μελετηθεί εκ νέου, ενώ η πίσω full floater ανάρτηση έχει τελείως διαφορετική αρχιτεκτονική για βελτίωση της αίσθησης λειτουργίας της. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχει και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση DDC-Dynamic Damping Control, ενώ για τις συμβατικές αναρτήσεις θα γίνουν διαθέσιμα κιτ βελτίωσης για χρήση σε πίστα.

Το νέο πλαίσιο και η χρήση ενός νέου ρεζερβουάρ έχουν αυξήσει, σύμφωνα με την εταιρεία, την επιφάνεια επαφής του αναβάτη με την μοτοσυκλέτα για ακόμα καλύτερο έλεγχο, ενώ το νέο S1000RR ζυγίζει 11 κιλά λιγότερο από τον προκάτοχό του, στα 197 κιλά.

Η μοτοσυκλέτα θα έχει 4 riding modes: Rain, Road, Dynamic και Race, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Pro Modes, ο αναβάτης αποκτά 3 νέες, πλήρως παραμετροποιήσιμες modes. Σε αυτές, μπορούν να ρυθμιστούν η παρεμβατικότητα του traction control, του ABS, η καμπύλη απόκρισης του γκαζιού, η αναγνώριση σούζας και το φρένο του κινητήρα. Προαιρετικά, υπάρχουν διαθέσιμα launch control και σύστημα περιοριστή ταχύτητας στα Pits. Στον βασικό εξοπλισμό, θα υπάρχει επίσης Quickshifter. Καρδιά των συστημάτων θα αποτελεί ένας αισθητήρας IMU 6 αξόνων.

Οι απεικονίσεις των ενδείξεων θα γίνονται σε μια νέα οθόνη TFT 6,5 ιντσών, η οποία μπορεί να ρυθμίζεται ως προς την φιλοσοφία απεικόνισης, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη. Τέλος, πολλά έξτρα αξεσουάρ «M Package» θα γίνουν διαθέσιμα για την μοτοσυκλέτα.