Ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετά μεγαλύτερος από το Χ, αφού οι πλατφόρμες έχουν επεκταθεί. Πολύ πρακτικά τα μεγάλα πατάκια του συνοδηγού, τα οποία είναι ενσωματωμένα στα πλαστικά, αποτελώντας συνέχεια της πλατφόρμας.

Με τα δύο ντουλαπάκια στην περιοχή της ποδιάς, έχεις άμεση πρόσβαση σε μικροαντικείμενα, όπως π.χ. ψιλά, πορτοφόλι, αλλά και σε υποδοχή φόρτισης 12V για το κινητό σου. Το ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια.

Το πίσω φανάρι και τα φλάς, βρίσκονται ενσωματωμένα στην ουρά, σε αντίθεση με το Χ που έχουν τοποθετηθεί πάνω στο πλαίσιο της πινακίδας.

Αρκετά άνετη και ευρύχωρη η σέλα δύο επιπέδων, διαθέτει και μαξιλαράκι μέσης, με ραμμένα τα αρχικά GT.

Aνεση – Εργονομία

Το GT διαθέτει όλα τα εχέγγυα, για να σου προσφέρει αυτό ακριβώς που υπόσχεται το όνομα που κουβαλάει, αλλά και η κατηγορία στην οποία ανήκει. Αληθινά ξεκούραστες διαδρομές εντός και εκτός πόλης, σε καθημερινή βάση. Πως τα καταφέρνει; Παρέχοντας στον αναβάτη ένα ολοκληρωμένο πακέτο οδηγικών υπηρεσιών. Αρχικά, η σέλα είναι δύο επιπέδων και το μαξιλαράκι πλάτης με τα ραμμένα αρχικά GT, διαφοροποιεί το τμήμα του οδηγού, από αυτό του συνεπιβάτη. Κανείς από τους δύο δεν θα παραπονεθεί για την άνεση που προσφέρει, καθώς είναι ευρύχωρη και με μαλακό υλικό που συναινεί στην πολύωρη χρήση. Με ένα απλό πάτημα ενός κουμπιού κάτω από το τιμόνι, θα αποκαλυφθούν τα 43 διαθέσιμα λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο κάτω μέρος τη σέλας. Η χωρητικότητα είναι ακριβώς ίδια με αυτή του Χ, ενώ χρησιμοποιεί επίσης και το σύστημα Flexcase, που αυξάνει το χώρο αποσκευών, όταν έχεις σταθμεύσει. 

Στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς, ο αναβάτης θα συναντήσει δύο ντουλαπάκια με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα, είτε για να αποθηκεύσει διάφορα μικροπράγματα ή είτε να φορτίσει ηλεκτρικές συσκευές, μέσω της υποδοχής 12V που θα βρει εκεί. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης, θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα για κρύες καταστάσεις, σύστημα keyless ride, μέρος του στάνταρ εξοπλισμού στο GT, για ασύρματη πρόσβαση χωρίς κλειδιά, στην μίζα εκκίνησης και στην τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ, καθώς και έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων. Μάλιστα το BMW Motorrad Connectivity, προσφέρει δυνατότητα για πλοήγηση, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ακρόαση μουσικής. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω σύνδεσης με το smartphone σου και ειδικών δωρεάν εφαρμογών που μπορείς να κατεβάσεις σε αυτό. Η μεγάλη σε ύψος ζελατίνα αποτρέπει αέρα και διάφορα στοιχεία της φύσης, να φτάσουν στον αναβάτη και αυτή είναι μια από τις διαφοροποιήσεις που καθιστούν το GT ικανότερο εκτός πόλης και πιο ταξιδιωτικό σε σχέση με το Χ. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Nikos

    αγόρασα το 400Χ τον Ιούλιο, η καλύτερη αγορά της ζωής μου! όσον αφορά στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 20.000 και πόσο ακριβό να είναι δηλαδή; και τί έγινε; είναι αυτός λόγος να μην πάρεις το καλύτερο σκούτερ που κυκλοφορεί; αφού το κόστος αγοράς είναι με τα άλλα ίδιο!

     
  • S. M.

    Η Γερμανική εταιρία έχει επιλέξει την Κίνα ως κατασκευάστρια χώρα και ειδικά την εταιρία Loncin. (H KYMCO στην Ταϊβάν κατασκευάζει τα μεγαλύτερα C650).

      5
  • xaris

    Καλό θα ήταν να αναγράφεται στα άρθρα σας και το κόστος των βασικών σέρβις (π.χ. 5.000 χλμ./ 10.000 χλμ κλπ) καθώς στο κόστος μιας μοτοσικλέτας πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έξοδα αυτά (όπως αναγράφετε την κατανάλωση και μπορούμε να την συνυπολογίσουμε στο κόστος χρήσης). Δεν έχω δει κάποια σύγκριση με την Yamaha xmax. Αν υπάρχει παρακαλώ ενημερώστε με διότι ενδιαφέρομαι για αγορά μεταξύ αυτών των δύο.

     
  • Χαρης

    Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε το κόστος των service, καθώς ο καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει και να υα υπολογίζει στην αγορά μιας μοτοσικλέτας. Είμαι μεταξύ αυτής και της Xmax. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει και δεν βλεπω να κυκλοφορεί γεγονός που με προβληματίζει.

     
  • dimitris

    Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ BMW ή ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ FACON ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ? ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΚΡΙΒΟ!

      15