Aprilia Tuono V4X: Παίρνει...παράταση!

Την αύξηση του αριθμού των Tuono V4X που θα κατασκευαστούν πήρε η Aprilia, μετά την τεράστια επιτυχία της μοτοσυκλέτας που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες. Δείτε περισσότερα.

Ήταν 10 περίπου ημέρες πριν, όταν η Aprilia παρουσίασε την Tuono V4 X, προκαλώντας παράκρουση στους μοτοσυκλετιστές και τον ειδικό τύπο παγκοσμίως. Όντας μια περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα με μόνο 10 κομμάτια να γίνονται διαθέσιμα στον κόσμο, ήταν αναμενόμενο ότι θα ξεπουλήσει σε λίγες ώρες, όπως και έγινε.
 
Η Aprilia, αφουγκραζόμενη τον «παλμό» του νέου μοντέλου, αποφάσισε να παρατείνει (ελαφρώς…) τα κομμάτια της Tuono V4 X που θα κατασκευαστούν και θα διατεθούν στην αγορά, τα οποία θα φτάσουν τα 30. Δεν έλειψε και ο ανάλογος… αστεϊσμός για την είδηση, αφού από την στιγμή που το X σημαίνει 10 στην λατινική αρίθμηση, τότε το 30 αναγράφεται ως… ΧΧΧ. Το πιάσαμε το υποννοούμενο, ναι.
 
Για όσους δεν γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται η Aprilia Tuono V4 X, πρόκειται για την κορυφαία έκδοση της naked από την εταιρεία του Noale. H νέα Tuono V4 X είναι κατασκευασμένη με τα πιο εξειδικευμένα υλικά που ήταν διαθέσιμα στην Aprilia, με στόχο μια δραστική μείωση βάρους: Το μοντέλο ζυγίζει μόλις 166 κιλά άνευ υγρών. Εκτεταμένη χρήση έγινε στα ανθρακονήματα, με το ρεζερβουάρ να είναι ελαφρύτερο, η πλεξούδα του ηλεκτρικού συστήματος είναι απλοποιημένη και πολλά τμήματα είναι φτιαγμένα από billet αλουμίνιο. Επίσης, οι ζάντες είναι σφυρήλατες, από την πασίγνωστη Marchesini.
 
Μεγάλη διαφορά κάνει ο κινητήρας, ο οποίος για την προκειμένη περίπτωση προέρχεται απευθείας από την RSV4 1100 Factory. O κινητήρας είναι ακόμα ισχυρότερος από αυτό της RSV4 αγγίζοντας τους 221 ίππους, ενώ συνοδεύεται από πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου, ειδικά ρυθμισμένο για χρήση στην πίστα. Παράλληλα, υπάρχει Quickshifter 2 κατευθύνσεων, εξάτμιση τιτανίου από την Akrapovic με τελικό carbon, φίλτρο αέρα που προέρχεται απευθείας από τα MotoGP. Τα φρένα είναι επίσης αγωνιστικά, με την χρήση δύο δαγκανών GP4-MS και μιας ακτινικής τρόμπας 19x16. Τις αναρτήσεις υπογράφει η Ohlins, με το σύστημα ημιενεργητικών Smart EC 2.0.
 
Στο εμπρός μέρος διακρίνεται εύκολα η μεγάλη «πτέρυγα», η οποία σύμφωνα με την Aprilia, προέρχεται σχεδιαστικά απευθείας από την RS-GP και είναι η πρώτη εφαρμογή ανάλογου συστήματος, σε naked μοτοσυκλέτα. Η ευμεγέθης πτέρυγα εμπρός παράγει κάθετη δύναμη, πιέζοντας τον τροχό προς τον δρόμο στις μεγάλες ταχύτητες, για μεγαλύτερη σταθερότητα και δυνατότητα για καλύτερο φρενάρισμα. Φυσικά πολλά ακόμα αγωνιστικά «καλούδια» εξοπλίζουν την μοτοσυκλέτα: Προστατευτικά καπακιών κινητήρα, billet τάπα ρεζερβουάρ, μαρσπιέ, προστατευτικό μανέτας και μανέτες και χειριστήρια αγωνιστικού τύπου στο τιμόνι.
 
Οι Aprilia Tuono V4 X είναι διαθέσιμες για αγορά online, στην τιμή των 34.900 ευρώ έκαστη...