• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Aprilia Tuono V4

Aprilia Tuono V4

Aprilia Tuono V4

Aprilia Tuono V4

  • Aprilia Tuono V4
  • Aprilia Tuono V4

Aprilia Tuono V4 / V4 Factory - Test

Κάθε φορά που το Tuono ανανεώνεται, αναρωτιέσαι αν το γυμνό superbike μπορεί να γίνει καλύτερο. Όταν λοιπόν βλέπεις στην πράξη ότι βελτιώνεται ακόμη περισσότερο, δεν γίνεται παρά να το ερωτευτείς παράφορα.



Aprilia Tuono V4

Aprilia Tuono V4

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τιμή

Tuono V4: 17.490 ευρώ
Tuono V4 Factory: 20.090 ευρώ

Δεν έχει καμία απολύτως σημασία ποια έκδοση οδηγείς παρότι πλέον διαφέρουν περισσότερο από ποτέ. Είτε βολτάρεις μαζί του στο δρόμο, είτε λιώνεις στην πίστα εκμεταλλευόμενος το κορυφαίο πλαίσιο, τον V4 κινητήρα και τα εξαιρετικά ηλεκτρονικά, το Tuono έχει ό,τι χρειάζεται για να σε ξελογιάσει και πάλι.
 
Για να μπορεί μια μοτοσυκλέτα να είναι συνεχώς στην κορυφή χρειάζονται δύο πράγματα. Πρώτον να έχει ξεκινήσει από μια σωστή βάση και δεύτερον να εξελίσσεται μέχρι να αγγίξει το τέλειο σε όλους τους τομείς. Αυτό ίσως να ακούγεται ουτοπικό, στην περίπτωση του Aprilia Tuono V4 όμως είναι απλώς υπερβολικό, μιας και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα μπορούσε χωρίς καμία αλλαγή να συνεχίσει να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας της. Όπως βέβαια όλα δείχνουν, η λέξη τελειότητα έχει διαφορετική βαρύτητα για την Aprilia. Μόνο έτσι εξηγείται η ανανέωση του Tuono που, δύο χρόνια μετά την τελευταία του σημαντική αναβάθμιση με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις, μπαίνει στην εποχή Euro 5 έχοντας νέα εμφάνιση, ραφιναρισμένα ηλεκτρονικά και διακριτικές επεμβάσεις στα μηχανικά του μέρη ώστε να μπορεί να διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου γυμνού όλων των εποχών, ακόμη και τώρα, που ο σκληρός ανταγωνισμός το αμφισβητεί πιο έντονα από ποτέ.

Αυτή τη φορά η ανανέωση ήταν λίγο διαφορετική, αφού η ιταλική εταιρία δεν στάθηκε μόνο στις απόλυτες επιδόσεις. Θέλοντας να καλύψει ακόμη μεγαλύτερο εύρος αναβατών και τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί αυτοί να έχουν, έδωσε πιο τουριστικό χαρακτήρα από ό,τι έχουμε συνηθίσει στη βασική έκδοση, αφήνοντας το Factory να τιμά το αγωνιστικό προφίλ της εταιρίας στις πίστες και φυσικά το σλόγκαν be a racer. Be a racer ή be ο πιο γρήγορος τουρίστας; Μόνο ένας τρόπος υπήρχε για να μάθουμε και αυτός δεν ήταν άλλος από το να τα οδηγήσουμε και τα δύο.
 

Aprilia Tuono V4 / V4 Factory Test Video