Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Παρότι είναι ένα καθαρόαιμο Adventure, το Tuareg 660 δεν πρόκειται να αρνηθεί το αστικό περιβάλλον, ακόμη και αν το ¨στριμώχνεις¨ καθημερινά μέσα στην κίνηση. Σε κάθε περίπτωση, θα ξεμπλοκαριστεί χωρίς δυσκολία, καθώς το τιμόνι κόβει αρκετά και περνά πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων, με τον κινητήρα να είναι ελαστικός με πιο γλυκιά λειτουργία από το RS στις χαμηλές ταχύτητες. Το μόνο που μπορεί να σε ενοχλήσει σε περίπτωση που φοράς λεπτά παπούτσια είναι ο σκληρός επιλογέας του κιβωτίου. Χάρη στη στενή σιλουέτα δεν θα κολλάς ποτέ ανάμεσα στα αυτοκίνητα όπως με ένα Mega On-Off, όμως θα περνάς με παρόμοια άνεση από τις κλασικές λακκούβες των ελληνικών δρόμων όσο μεγάλες και αν είναι αυτές. Και κάπου εκεί καταλαβαίνεις ότι οι τεράστιες διαδρομές των αναρτήσεων δεν χρησιμεύουν μόνο στο βουνό... Ευκολοδήγητο σε κάθε περίπτωση, το νέο Tuareg μπορεί κάλλιστα να είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα στο γκαράζ σου εκπληρώνοντας τις καθημερινές υποχρεώσεις μέχρι να έρθει το Σ/Κ, καθώς τότε μπορείς να ανακαλύψεις μαζί του τις ομορφιές που κρύβονται εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Βέβαια αν δεν μένεις στο βουνό θα πρέπει πρώτα να κάνεις αρκετά χιλιόμετρα στην άσφαλτο.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο χωμάτινος προσανατολισμός του όπως είναι φυσικό δεν προσφέρει ανέσεις tourer, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο. Αντιθέτως, κρατά με άνεση ταχύτητες κοντά στα 150 χλμ/ώρα (το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει στα 210 χλμ/ώρα, όμως πάνω από τα 170 χλμ/ώρα εμφανίζεται μια νευρικότητα που δεν σε αφήνει να είσαι χαλαρός –κάτι σύνηθες σε μοτοσυκλέτες με χωμάτινα ελαστικά), προσφέροντας ικανοποιητική προστασία από τον αέρα και λογικά νούμερα κατανάλωσης, μιας και η μέση τιμή αυτής δεν ξεπέρασε τα 6,1 λτ/100χλμ. Σε δρόμο με στροφές η ελαφριά αίσθηση θα σε προκαλέσει να παίξεις μαζί του, αρκεί βέβαια να μην περιμένεις ότι θα ξύνεις μαρσπιέ από στροφή σε στροφή. Αλλωστε ούτε η μοτοσυκλέτα ούτε και τα ελαστικά έχουν φτιαχτεί για αυτόν τον σκοπό. Αν σου αρέσει η γρήγορη οδήγηση στην άσφαλτο θα πρέπει να συμβιβαστείς με κάποια κουνήματα στο όριο και να πειραματιστείς με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων ή απλώς να κάνεις μερικές παραχωρήσεις, τις οποίες θα ξεχάσεις γρήγορα όταν βρεθείς στο χώμα.
Εκτός δρόμου το Tuareg 660 θα βγάλει τον καλό του εαυτό, επιτρέποντάς σου να πας κυριολεκτικά παντού χωρίς δεύτερες σκέψεις. Παρότι είναι πιο ροπάτο από τα Tuono - RS660 αρέσκεται να δουλεύει στο υψηλό φάσμα στροφών, βγάζοντας δυνατό ήχο που θυμίζει περισσότερο street παρά χωμάτινη μοτοσυκλέτα, όμως η πολύ γλυκιά απόκριση στο γκάζι δίνει απόλυτο έλεγχο σε όλες τις συνθήκες, ακόμη και αν απενεργοποιήσεις το εξαιρετικό traction control. Έχει δύναμη για να ντριφτάρεις ατελείωτα και είναι ελαφρύ για να σκαρφαλώνεις παντού με χάρη endurο μοτοσυκλέτας, ενώ στα άλματα οι αναρτήσεις δεν τερματίζουν παρότι είναι αρκετά μαλακές για να σε κρατούν ξεκούραστο όταν κάνεις πολλά χιλιόμετρα σε κακοτράχαλα εδάφη. Αλλωστε είναι σίγουρο ότι με το Tuareg 660 θα περιπλανάσαι για ώρες σε κάθε τερέν, απολαμβάνοντας τις δυνατότητες που μπορεί να σου προσφέρει μια πραγματική Adventure μοτοσυκλέτα.

Σελίδα 1Aprilia Tuareg 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά