Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Βασική προϋπόθεση για να μπορείς να οδηγήσεις με την ίδια ευκολία σε άσφαλτο και χώμα είναι να αισθάνεσαι άνετα αλλά και να μπορείς να μετακινηθείς πάνω στη μοτοσυκλέτα ανάλογα τις συνθήκες. Χωρίς να είναι "επιθετικό", το εργονομικό τρίγωνο του Tuareg φέρνει τον κορμό σε όρθια στάση με τα άκρα σε φυσιολογικές γωνίες, ενώ με τη σέλα σε ύψος 860χιλ από το έδαφος προφανώς και δεν κάθεσαι "μέσα" στη μοτοσυκλέτα. Αν αισθάνεσαι έτσι είναι γιατί το φαρδύ τιμόνι μεταβλητής διατομής είναι ψηλά τοποθετημένο, κάτι που μαρτυρά ότι μεγάλο βάρος δόθηκε στην άνεση ακόμη και όταν οδηγείς όρθιος. Τα μαρσπιέ είναι αρκετά φαρδιά για οδήγηση με μπότες ενώ η στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας και το μικρό πλάτος του 18λιτρου ρεζερβουάρ σου επιτρέπουν να πατάς και με τα δύο πόδια στο έδαφος χωρίς το ύψος σου να ξεπερνά το 1,80. Φυσικά στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρχει και ψηλότερη αλλά και χαμηλότερη σέλα ±2cm για να φέρεις τη θέση οδήγησης ακριβώς στα μέτρα σου. Το μεγάλο μήκος της σέλας επιτρέπει τις μετακινήσεις πάνω της, δίνοντας ταυτόχρονα και τον απαραίτητο χώρο για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχοντας στη διάθεσή του και χειρολαβές δεν θα δυσκολευτεί να σε ακολουθήσει στις περιπέτειές σου.


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η κάθετα τοποθετημένη ζελατίνα προσφέρει πολύ καλή προστασία σε σχέση με το μέγεθός της, ενώ ο πίνακας οργάνων -γνωστός από τα Tuono V4 και RSV4- αποτελείται από μια TFT οθόνη 5 ιντσών που εντυπωσιάζει με την όψη αλλά και με την ευκρίνειά της σε όλες τις συνθήκες. Μέσα από αυτή μπορείς να δεις οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείς αλλά και να επέμβεις στα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσυκλέτας με ένα αρκετά εύκολο στη χρήση μενού. Η περιήγηση γίνεται φυσικά με τους διακόπτες ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και αυτός για το cruise control. Όπως και τα ασφάλτινα μοντέλα έτσι και το Tuareg μπορεί να εξοπλιστεί με την προαιρετική πλατφόρμα MIA που λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος μεταξύ μοτοσυκλέτας και smartphone, παρέχοντάς σου τη δυνατότητα να διαχειριστείς κλήσεις, μουσική αλλά και το navigation μέσω της οθόνης ή να βρεις πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή που ακολούθησες.

Σελίδα 1Aprilia Tuareg 660 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά