• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV
  • Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV

Αποστολή Γαλλία: Παρουσίαση Dunlop RoadSmart IV

Δοκιμάζουμε το νέο RoadSmart IV, τη ναυαρχίδα της Dunlop στα sport-tourιng ελαστικά, σε δρόμο και πίστα στο Μονπελιέ της Γαλλίας.

Το RoadSmart IV, το νέο sport-touring ελαστικό της Dunlop παρουσιάστηκε στο Μονπελιέ της Γαλλίας. Εμείς φυσικά ήμασταν εκεί.

Η σειρά RoadSmart της Dunlop ξεκίνησε το 2007 και από τότε δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και στα τέλη του 2021 παρουσιάστηκε το κορυφαίο αυτή τη στιγμή sport-touring ελαστικό της εταιρείας, το RoadSmart IV. Εμείς βρεθήκαμε καλεσμένοι στην δημοσιογραφική παρουσίαση του ελαστικού που έγινε στο Μονπελιέ της Γαλλίας και είχαμε την ευκαιρία να το δοκιμάσουμε σε δρόμο και πίστα, αλλά και να το συγκρίνουμε άμεσα με τον προκάτοχό του.

Η Dunlop έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία “Just Ride” που σημαίνει ότι θέλει ο αναβάτης να μπορεί να βγει έξω και να χαρεί την οδήγηση ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Έχοντας αυτό κατά νου δημιουργήθηκε το RoadSmart IV, ένα ελαστικό για sport-tourιng χρήση που μπορεί να καλύψει ένα πολύ μεγάλο φάσμα μοτοσυκλετών, καιρικών συνθηκών και χρήσης. Απευθύνεται σε όσους θέλουν υψηλή απόδοση σε στεγνό και βρεγμένο, ευκολία χειρισμών και διατήρηση της απόδοσης με το πέρασμα του χρόνου. Από τις top 20 σε πωλήσεις μοτοσυκλέτες άνω των 125 κυβικών της Ευρωπαϊκής αγοράς, το RoadSmart IV καλύπτει τις 17 και αυτό είναι από μόνο του εντυπωσιακό γιατί μιλάμε από μικρού κυβισμού γυμνές μοτοσυκλέτες μέχρι hypernaked και μεγάλες τουριστικές. Το ίδιο ελαστικό καλείται να διαχειριστεί 150 - 160 ίππους που μπορεί να αποδίδει μια σύγχρονη sport-touring, αλλά και το μεγάλο βάρος μιας τουριστικής μοτοσυκλέτας φορτωμένης με δυο άτομα και αποσκευές. Για να το καταφέρει αυτό η Dunlop ανέπτυξε δυο εκδόσεις του Roadsmart IV στις πιο δημοφιλείς διαστάσεις (120/70ZR17 μπροστινό, 180/55ZR17 και 190/55ZR17 πίσω). Η έκδοση SP απευθύνεται σε ελαφρύτερες και πιο σπορ μοτοσυκλέτες, ενώ η έκδοση GT είναι κατάλληλη για τις βαρύτερες touring μοτοσυκλέτες που έχουν αυξημένες ανάγκες όσον αφορά στη σταθερότητας και την αντοχή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στο Roadsmart IV η Dunlop αξιοποίησε την τεχνολογία και τις καινοτομίες που προήλθαν από την εξέλιξη των αγωνιστικών ελαστικών, ένας τομέας που έχει μεγάλη εμπειρία ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στη Moto2 και Moto3.

Τα μέλη της ομάδας που σχεδίασαν το RoadSmart IV ήθελαν το ελαστικό να έχει εξαιρετική απόδοση στο βρεγμένο. Για το λόγο αυτό το 14,2% του εμπρός ελαστικού είναι χαραγμένο, με τη χάραξη να έχει βελτιστοποιηθεί με στόχο τη γρηγορότερη απομάκρυνση του νερού και τη μεγαλύτερη ακαμψία. Στο πίσω, το ποσοστό χάραξης έχει αυξηθεί από το 10,3% στο 12,6% για μια βελτίωση της απόδοσης στο βρεγμένο της τάξεως του 5%. Και επειδή μας αρέσουν τα νούμερα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το πίσω ελαστικό έχει 3 τετραγωνικά εκατοστά μεγαλύτερο σημείο επαφής με το οδόστρωμα στις 20μοίρες κλίσης σε σχέση με το RoadSmart III. Το RoadSmart IV είναι διαθέσιμο σε 24 συνολικά διαστάσεις (8 για το εμπρός ελαστικό και 16 για το πίσω), οπότε θα βρεις αυτό που ταιριάζει στη δική σου μοτοσυκλέτα.

Στο δρόμο

Καλή η θεωρία, αλλά η πράξη είναι ακόμα καλύτερη και οι άνθρωποι της Dunlop είχαν κανονίσει να δοκιμάσουμε το RoadSmart IV σε δρόμο και πίστα και μάλιστα όχι μια απλή πίστα, αλλά στην πίστα του ομίλου της Goodyear στο Mireval, η οποία χρησιμοποιείται για τις δοκιμές εξέλιξης ελαστικών. Το πρόγραμμα ξεκίνησε από την πίστα με μια κυκλική διαδρομή περίπου 175 χιλιομέτρων γύρω από το Μονπελιέ και είχαμε στη διάθεσή μας πάνω από 15 διαφορετικές μοτοσυκλέτες κάθε κατηγορίας για να επιλέξουμε, ενώ μπορούσαμε να τις αλλάζουμε σε κάθε στάση που κάναμε, ώστε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για τη συμπεριφορά του ελαστικού. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα έγινε άμεσα αντιληπτή η ευελιξία του προσφέρει το RoadSmart IV, καθώς η μοτοσυκλέτα, άλλαζε με ευκολία κατεύθυνση, απαιτώντας ελάχιστη πίεση στο τιμόνι.
Το ελαστικό εμπνέει αμέσως εμπιστοσύνη και μόλις ο πλοηγός ανέβασε ρυθμό αρχίσαμε να απολαμβάνουμε τα μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και την ταχύτητα με την οποία μπορούσες να πλαγιάσεις από τη μια μεριά στην άλλη σε κάποιο γρήγορο εσάκι. Περνώντας πάνω από μπαλώματα στο δρόμο το RoadSmart IV δεν επηρεάζεται από τη διαφορά στην πρόσφυση, ενώ ο σκελετός απορροφά αποτελεσματικά μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος δίνοντας πόντους στην άνεση. Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος, αλλά δεν έβρεξε ώστε να μπορέσουμε να δούμε τη συμπεριφορά του RoadSmart IV σε βρεγμένο δρόμο, οπότε θα έπρεπε να περιμένουμε μέχρι να μπούμε στο ειδικό, πολύ βρεγμένο πιστάκι του Mireval. Πάντως, ο πλοηγός δεν έκοψε καθόλου ρυθμό όταν χρειάστηκε να περάσουμε από νωπά σημεία στο δρόμο και το ίδιο κάναμε κι εμείς, αφού το ελαστικό δεν έδειξε να αγχώνεται. Ολοκληρώνοντας τη βόλτα μας, επιστρέψαμε στην πίστα του Mireval και μετά από το απαραίτητο διάλειμμα για φαγητό θα ξεκινούσε το δεύτερο οδηγικό μέρος εντός πίστας για το οποίο χωριστήκαμε σε μικρότερα γκουπ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »