• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Η είσοδος του Motoloft.

Η είσοδος του Motoloft.

Αποστολή Αυστρία: Παρουσίαση KSR Group

Η μια πλευρά του επιβλητικού κτηρίου που φιλοξενεί όλες τις εγκαταστάσεις της KSR.

Η μια πλευρά του επιβλητικού κτηρίου που φιλοξενεί όλες τις εγκαταστάσεις της KSR.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group. Η προσεκτική ταξινόμηση βοηθά στην εύκολη διαχείριση των 8.000 κωδικών εξαρτημάτων και τον άμεσο εντοπισμό τους.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group. Η προσεκτική ταξινόμηση βοηθά στην εύκολη διαχείριση των 8.000 κωδικών εξαρτημάτων και τον άμεσο εντοπισμό τους.

Η KSR σχεδιάζει η ίδια εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες.

Η KSR σχεδιάζει η ίδια εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group.

Τα είδη ένδυσης της Brixton είχαν τον δικό τους χώρο στην έκθεση.

Τα είδη ένδυσης της Brixton είχαν τον δικό τους χώρο στην έκθεση.

Ένα από τα εντυπωσιακά μηχανήματα της αποθήκης που ταξινομεί ανταλλακτικά και τα διανέμει στους υπαλλήλους εξασφαλίζοντας ότι κάθε παραγγελία εκτελείται ταχύτατα.

Ένα από τα εντυπωσιακά μηχανήματα της αποθήκης που ταξινομεί ανταλλακτικά και τα διανέμει στους υπαλλήλους εξασφαλίζοντας ότι κάθε παραγγελία εκτελείται ταχύτατα.

Κάθε brand είχε το δικό του «περίπτερο» μέσα στο Motoloft.

Κάθε brand είχε το δικό του «περίπτερο» μέσα στο Motoloft.

Ο Δούναβης από το ελικόπτερο που μας μετέφερε στο Traismauer για την παρουσίαση των μοντέλων.

Ο Δούναβης από το ελικόπτερο που μας μετέφερε στο Traismauer για την παρουσίαση των μοντέλων.

Μέταλλο και ξύλο συνθέτουν ένα εντυπωσιακό, βιομηχανικό σκηνικό.

Μέταλλο και ξύλο συνθέτουν ένα εντυπωσιακό, βιομηχανικό σκηνικό.

Αποστολή Αυστρία: Παρουσίαση KSR Group

  • Η είσοδος του Motoloft.
  • Αποστολή Αυστρία: Παρουσίαση KSR Group
  • Η μια πλευρά του επιβλητικού κτηρίου που φιλοξενεί όλες τις εγκαταστάσεις της KSR.
  • Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group. Η προσεκτική ταξινόμηση βοηθά στην εύκολη διαχείριση των 8.000 κωδικών εξαρτημάτων και τον άμεσο εντοπισμό τους.
  • Η KSR σχεδιάζει η ίδια εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες.
  • Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group.
  • Τα είδη ένδυσης της Brixton είχαν τον δικό τους χώρο στην έκθεση.
  • Ένα από τα εντυπωσιακά μηχανήματα της αποθήκης που ταξινομεί ανταλλακτικά και τα διανέμει στους υπαλλήλους εξασφαλίζοντας ότι κάθε παραγγελία εκτελείται ταχύτατα.
  • Κάθε brand είχε το δικό του «περίπτερο» μέσα στο Motoloft.
  • Ο Δούναβης από το ελικόπτερο που μας μετέφερε στο Traismauer για την παρουσίαση των μοντέλων.
  • Μέταλλο και ξύλο συνθέτουν ένα εντυπωσιακό, βιομηχανικό σκηνικό.
  • Αποστολή Αυστρία: Παρουσίαση KSR Group

Αποστολή Αυστρία: Παρουσίαση KSR Group

Με τη συμβολή της KSR Hellas βρεθήκαμε στην Αυστρία και στα κεντρικά της KSR για να μάθουμε τα πάντα για μια από τις σημαντικότερες και ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες του χώρου και να δούμε εκ των έσω πως έχει καταφέρει να έχει τόσο μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Η KSR είναι μια Αυστριακή εταιρεία που ιδρύθηκε το 1916 και είναι σήμερα ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς δικύκλων στην Ευρώπη, ενώ ταυτόχρονα κατασκευάζει μοτοσυκλέτες σημαντικών brands. To ποσοστό των μοτοσυκλετών που εξάγει φτάνει το 87% και έχει παρουσία σε 8 χώρες της Ευρώπης, με ένα δίκτυο με περισσότερους από 2.700 dealer, και 5 της Ασίας. Απασχολεί συνολικά 265 υπαλλήλους με τους 187 μόνο στην Αυστρία, ενώ τα τελευταία 3 χρόνια έχει δημιουργήσει περισσότερες από 100 θέσεις εργασίας και δεν είναι τυχαίο ότι φέτος απέσπασε βραβείο ως μια από τις καλύτερες εταιρείες της Αυστρίας. Το πορτφόλιο της KSR περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 9 brands, ενώ σύντομα θα προστεθούν και άλλα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Πριν μερικούς μήνες η KSR αποφάσισε να επεκταθεί και στη χώρα μας οπότε δημιουργήθηκε η KSR Hellas με Διευθύνων Σύμβολο και μέτοχο τον κύριο `Aκη Στυλιανίδη, ο οποίος με εμπειρία δεκαετιών στον χώρο της μοτοσυκλέτας και εξαιρετική αντίληψη της αγοράς δικύκλου, ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος. Η εταιρεία στελεχώθηκε από έμπειρα μέλη που έχουν αναλάβει την προσεκτική επιλογή και εξέλιξη μοντέλων σύμφωνα με τις ξεχωριστές ανάγκες της Ελληνικής αγοράς. Το γεγονός ότι η KSR επέλεξε την Ελλάδα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα καθώς δείχνει ότι οι μοτοσυκλέτες της ταιριάζουν ιδανικά στις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας. Αυτή τη στιγμή η KSR Hellas εισάγει όλη τη γκάμα των Brixton, Motron και Lambretta.

Η μια πλευρά του επιβλητικού κτηρίου που φιλοξενεί όλες τις εγκαταστάσεις της KSR.

Η μια πλευρά του επιβλητικού κτηρίου που φιλοξενεί όλες τις εγκαταστάσεις της KSR.


Οι κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας βρίσκονται στο Krems, που απέχει περίπου μια ώρα από τη Βιέννη. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο κτήριο που φιλοξενεί την εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Εκεί μας περίμενε ένα επιτελείο της KSR για να μας ξεναγήσει στα διάφορα τμήματα με τελικό προορισμό την εντυπωσιακή έκθεση. Αρχικά περάσαμε από τον χώρο των 1.500 τ.μ που στεγάζει τα γραφεία και εντυπωσιαστήκαμε από την διαρρύθμιση και τις συνθήκες εργασίες, αφού οι εργαζόμενοι βρίσκονταν σε ένα φωτεινό και ευρύχωρο περιβάλλον με μπόλικο πράσινο. Από εκεί περάσαμε μέσα από το εστιατόριο για να βρεθούμε στις εντυπωσιακές αποθήκες που καλύπτουν 4.800 τ.μ. 7.000 παλέτες με πάνω από 8.000 κωδικούς εξαρτημάτων και ανταλλακτικών διαχειρίζονται μέσω ενός δυναμικού, τελευταίας τεχνολογίας συστήματος. Η παραγγελία έρχεται στη φορητή συσκευή του εργαζόμενου και το πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα του επιτρέπει να έχει σε δευτερόλεπτα στα χέρια του τα κομμάτια που χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι οι παραγγελίες εξυπηρετούνται άμεσα και δεν χρειάζεται ο κάθε dealer να διατηρεί μεγάλο στοκ ανταλλακτικών.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group. Η προσεκτική ταξινόμηση βοηθά στην εύκολη διαχείριση των 8.000 κωδικών εξαρτημάτων και τον άμεσο εντοπισμό τους.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group. Η προσεκτική ταξινόμηση βοηθά στην εύκολη διαχείριση των 8.000 κωδικών εξαρτημάτων και τον άμεσο εντοπισμό τους.


Στη συνέχεια βρεθήκαμε στο σχεδιαστικό κέντρο της KSR έκτασης 300 τ.μ, στο οποίο δεν επιτρεπόταν να τραβήξουμε φωτογραφίες, καθώς από εκεί ξεκινά η δημιουργία των μοντέλων που θα δούμε σε 5-6 χρόνια. Ημιτελείς μοτοσυκλέτες με 3D printed κομμάτια πάνω τους, μοντέλα από πηλό και δίκυκλα κάθε μεγέθους καλυμμένα με κουκούλες δημιουργούσαν ένα εντυπωσιακό σκηνικό που σου έδινε να καταλάβεις ότι κάτι σημαντικό συμβαίνει εκεί. Ο υπεύθυνος του τμήματος που είχε αναλάβει και ρόλο ξεναγού, μας εξήγησε ότι η έμπνευση και οι ιδέες μπορεί να προέρχονται από παντού, ακόμα και από ιδιώτες.

Η KSR σχεδιάζει η ίδια εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες.

Η KSR σχεδιάζει η ίδια εξαρτήματα και μοτοσυκλέτες.


Όπως μας είπε, τα σχέδια από το χαρτί γίνονται στη συνέχεια τρισδιάστατα σε υπολογιστή και μέσω εικονικής πραγματικότητας μπορούν οι σχεδιαστές να μελετήσουν και να τροποποιήσουν κάθε τους λεπτομέρεια. Όπως είδαμε ο πηλός παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επόμενη φάση, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να φτιάξουν διαφορετικά την αριστερή και τη δεξιά πλευρά ώστε να έχουν ταυτόχρονα δυο εκδοχές της ίδιας μοτοσυκλέτας. Στο τελικό στάδιο του σχεδιασμού κατασκευάζουν «από μέσα προς τα έξω» μια εξολοκλήρου 3D printed μοτοσυκλέτα και από αυτή ξεκινούν να δημιουργούνται τα καλούπια, τα οποία στέλνονται στο εργοστάσιο κατασκευής. Η πρώτη μοτοσυκλέτα που θα βγει από το εργοστάσιο, έχει την κωδική ονομασία Τ1 και με αυτή γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης, οι οποίες στη συνέχεια θα οδηγήσουν σε T2, T3 ή και Τ4 μοντέλα τα οποία μπορεί να έχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους μέχρι να καταλήξουμε στο μοντέλο παραγωγής.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group.

Τμήμα της κεντρικής αποθήκης του KSR Group.


Η ξενάγησή μας στα κεντρικά της KSR ολοκληρώθηκε στο εντυπωσιακό Motoloft των 658 τ.μ, που είναι στην ουσία η κεντρική έκθεση της εταιρείας, που φιλοξενεί όλα τα μοντέλα που διαθέτει προς πώληση. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 250.000 ευρώ, και για την κατασκευή της χρειάστηκαν 500 μέτρα από σωλήνες και μεγάλα ξύλινα πάνελ που συνθέτουν ένα εντυπωσιακό, βιομηχανικό σκηνικό. Ο επάνω όροφος είναι αφιερωμένος κυρίως στην ηλεκτροκίνηση και φιλοξενεί scooters, αλλά και ηλεκτρικά ποδήλατα, ενώ σε ένα σημείο ήταν όμορφα εκτεθειμένα όλα τα είδη ένδυσης της Brixton. Στον κάτω όροφο έχουμε όλα τα βενζινοκίνητα δίκυκλα και ATV. Μάλιστα, κάθε εταιρεία έχει το δικό της «περίπτερο» και είναι σαν να έχουμε μια έκθεση μέσα στην έκθεση.    

Τα είδη ένδυσης της Brixton είχαν τον δικό τους χώρο στην έκθεση.

Τα είδη ένδυσης της Brixton είχαν τον δικό τους χώρο στην έκθεση.

Ο ρυθμός ανάπτυξης της KSR είναι εντυπωσιακός και παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έχει περίπου 3 χρόνια στις νέες της εγκαταστάσεις, ήδη υπάρχουν σχέδια για επέκταση. Για τον λόγο αυτό έχει αγοράσει το διπλανό οικόπεδό και έχουν ξεκινήσει εργασίες. Στόχος τους είναι τα επόμενα 2 με 3 χρόνια να έχουν αυξήσει τη συνολική έκταση της αποθήκης και των γραφείων κατά 4.000 τ.μ το καθένα, ενώ το συνολικό εμβαδόν των εγκαταστάσεων θα αυξηθεί κατά 23.000 τ.μ, φτάνοντας το εντυπωσιακό νούμερο των 41.000 τ.μ.



Το πρόγραμμα στη συνέχεια είχε ξενάγηση στη γύρω περιοχή με ελικόπτερο για να θαυμάσουμε από ψηλά τον Δούναβη και την όμορφη φθινοπωρινή φύση της Αυστρίας με τον ηλιόλουστο καιρό να είναι σύμμαχός μας. Το ελικόπτερο μας κατέβασε έξω από μια μεγάλη αποθήκη στο Traismauer όπου θα γινόταν η παρουσίαση των νέων μοντέλων Brixton, Malaguti και Morton που θα οδηγούμε την επόμενη χρονιά. Μετά την παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε λίγο τις μοτοσυκλέτες και τα scooter που παρουσιάστηκαν, ώστε να πάρουμε μια πρώτη γεύση, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι αυτά να έρθουν στην Ελλάδα ώστε να τα δοκιμάσουμε εκτενώς.     

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »