Απολύσεις και μεταφορά μέρους τη παραγωγής στην Ασία από την ΚΤΜ

Απολύσεις και μεταφορά μέρους τη παραγωγής στην Ασία από την ΚΤΜ

Περιορισμός της δραστηριότητάς της στην Αυστρία.
Απομακρύνεται η εταιρεία από την παραγωγή ποδηλάτων.
Πρόβλεψη για μειωμένα έσοδα το 2023.
Θα επηρεάσει αυτή η κίνηση πιθανούς αγοραστές;

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Περιορισμός της δραστηριότητάς της στην Αυστρία

Το πρόβλημα της μείωσης κόστους είναι πολύ σημαντικό για την αυστριακή εταιρεία, με αποτέλεσμα οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη να οδηγήσουν στην απόφαση να μεταφερθεί μεγάλο μέρος της παραγωγής κάποιων μοντέλων μεσαίων κυβικών καθώς και του τμήματος ανάπτυξης, στην συνεργάτιδα εταιρεία Bajaj στην Ινδία αλλά και στη CFMOTO. Σκοπός των Aυστριακών είναι να εκμεταλλευτούν τα οικονομικά πλεονεκτήματα των περιοχών αυτών, αλλά και να επιταχύνουν την ανάπτυξη και την βιομηχανοποίηση. Αυτή η στρατηγική απόφαση βέβαια συνεπάγεται και της μείωση έως και 300 μελών του προσωπικού που δραστηριοποιείται στην Αυστρία.

 

Απομακρύνεται η εταιρεία από την παραγωγή ποδηλάτων

Καθώς τα δεδομένα αλλάζουν, αυτό αναγκάζονται να κάνουν και εταιρείες όπως η KTM. Το διοικητικό συμβούλιο του αυστριακού γκρουπ Pierer Mobility, αποφάσισε να επικεντρωθεί η παραγωγή στις μοτοσυκλέτες και να μην συνεχιστεί η επένδυση στα παραδοσιακά ποδήλατα, συνεπώς και τα brand names της Raymond και Felt θα πωληθούν. Πλέον, η νέα δομή του γκρουπ θα αποτελείται από τον τομέα της μοτοσυκλέτας και έναν καινούριο, που θα ονομάζεται E-Mobility και θα περιλαμβάνει ό,τι κινείται με ηλεκτρική ενέργεια, από μοτοσυκλέτες, ηλεκτρικά ποδήλατα και scooters.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αναθεώρηση οικονομικών προβλέψεων

Το γκρουπ Pierer, έχει προβλέψει μείωση στα έσοδα αυτής της χρονιάς, διότι σημαντικό κεφάλαιο θα επενδυθεί προς υποστήριξη του δικτύου πωλήσεων και των προμηθευτών, πράγμα που θα επηρεάσει τις ταμειακές ροές της εταιρείας.

 

Θα επηρεάσει αυτή η κίνηση πιθανούς αγοραστές;

Από τη μία πλευρά αυτή η κίνηση μπορεί να οδηγήσει στην μείωση των τιμών απόκτησης κάποιων μοντέλων ή στην πιο γρήγορη και εύκολη εύρεση ανταλλακτικών (εφόσον σκοπός της Pierer είναι η βιομηχανοποίηση). Υπάρχουν βέβαια και Eυρωπαίοι αγοραστές, που δεν συμφωνούν με την στροφή των εταιρειών προς την ανατολή καθώς συνδέουν την κίνηση αυτή με τη υποβάθμιση της ποιότητάς τους. Πάντως οι εταιρείες, σίγουρα θα επιβάλλουν τα ποιοτικά στάνταρ και στις νέες μονάδες, στοχεύοντας στο να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού, μειώνοντας παράλληλα το κόστος παραγωγής τους.