Νέο πιρούνι και πολλές λεπτομέρειες απο αλουμίνιο

Από τη βιτρίνα, στους αγώνες

Η ώρα της ανανέωσης έφτασε για τα enduro μοντέλα της Beta, με στόχο να γίνουν ελαφρύτερα και πιο φιλικά προς τον αναβάτη.

Ο Steve Holcombe, κατάφερε να πάρει αρκετές νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro, αποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα του έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να πρωταγωνιστήσει. Η Beta θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτή την επιτυχία και για το 2018 προχωρά σε ανανέωση της γκάμας των enduro μοντέλων της, τα οποία θα είναι διαθέσιμα με δίχρονους κινητήρες 250 και 300 κυβικών, αλλά και τετράχρονους με 350, 390, 430 και 480 κυβικά. Στόχος των αλλαγών είναι η αύξηση της  πρακτικότητας και η μείωση του βάρους.

Τα νέα μοντέλα θα είναι εφοδιασμένα με ελαστικά της Michelin και μαύρες, ανοδιωμένες πλάκες τιμονιού, ενώ το πιρούνι των 48 χιλιοστών είναι της Sachs και έχει μικρότερο βάρος από αυτό που αντικαθιστά. Οι αλλαγές στο αμορτισέρ περιορίστηκαν στον τομέα των ρυθμίσεων, για να δημιουργηθεί ένα ικανό και ταυτόχρονα φιλικό σύνολο. Για να εξοικονομηθεί βάρος, αφαιρέθηκε το σύστημα μίξης λαδιού από τις 2χρονες εκδόσεις, αλλά ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να το προμηθευτεί ως έξτρα, αν δεν θέλει να κάνει μόνος του τη μίξη.

Οι τροχοί διαθέτουν σύστημα γρήγορης απασφάλισης, για να μειωθεί ο χρόνος αλλαγής ελαστικών, ενώ τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και είναι αρκετά φαρδιά για να πατάει με άνεση όταν είναι όρθιος. Πολλά εξαρτήματα όπως ο λεβιές ταχυτήτων, οι μανέτες, το κέντρο του πίσω γραναζιού και διάφορες τάπες, είναι κατασκευασμένες από μαύρο ή κόκκινο αλουμίνιο. Τέλος, την εμφάνιση συμπληρώνουν τα «αγωνιστικά» αυτοκόλλητα και οι κόκκινες λωρίδες στις ζάντες.