Σημασία στη λεπτομέρεια, όπως σε κάθε μοντέλο της Ducati.

Ο νέος προβολέας ταιριάζει απόλυτα με το υπόλοιπο σύνολο.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα Παραδοσιακές αξίες

Το πλαίσιο έχει αποδείξει την αξία του, οπότε δεν υπήρχε λόγος για πειραματισμούς και αλλαγές. Το ατσάλινο χωροδικτύωμα χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του συνδυάζοντας έτσι ελάχιστο βάρος αλλά και αυξημένη ακαμψία στα πρότυπα που έθεσε η ναυαρχίδα της εταιρίας Panigale.  Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της Kayaba (χωρίς ρυθμίσεις) και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Νέα είναι η ρυθμιζόμενη μονάδα ABS 3 επιπέδων της Bosch 9.1MP (με σύστημα αποφυγής ανύψωσης του πίσω τροχού), η οποία αντικαθιστά την 9.0 MP και συνδυάζεται άψογα με τα φρένα της Brembo που αποτελούνται από ακτινική τρόμπα, δύο δίσκους 320χιλ με τετραπίστονες μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Μ4-32 μπροστά και ένα δίσκο 245χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω.  Αλλαγές έχουμε και στα ελαστικά, όπου συναντάμε τα καινούργια Pirelli Diablo Rosso III , με διαφορετικό προφίλ στο πίσω ελαστικό. Έτσι, το 180/60-17 έγινε 180/55-17 αφού σύμφωνα με τους υπεύθυνους εξέλιξης του μοντέλου, το νέο ελαστικό χαρίζει καλύτερη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, χωρίς να υστερεί πουθενά σε σχέση με το προηγούμενο.