Αν και το όνομά του φέρνει στο νου το παλιότερο 4κύλινδρο 400άρι της ιαπωνικής εταιρίας, το νέο CB1 είναι μια μικρή μοτοσικλέτα που προορίζεται για κίνηση στο αστικό περιβάλλον.
Το CB1 είναι η τελευταία προσθήκη της Honda για την αγορά της Αργεντινής η οποία βρίσκεται σε συνεχή ανάπτυξη. Κινείται από έναν αερόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ που φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής το οποίο συνδυάζεται με κιβώτιο 4 σχέσεων.
Η μοτοσικλέτα μοιάζει απόλυτα προσαρμοσμένη στις συνθήκες κίνησης της Ν. Αμερικής κάτι που φαίνεται και από την ελαφρώς ασυνήθιστη επιλογή στη διάσταση των τροχών οι οποίοι είναι 18 ιντσών-ελαστικά 80/100 και 90/90 εμπρός και πίσω αντίστοιχα- έτσι ώστε να αντιμετωπίζεται με ευκολία το κακοτράχαλο οδόστρωμα.
Φέρει συμβατικό πιρούνι εμπρός, δύο αμορτισέρ πίσω, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 10 λίτρα και το βάρος του.
Αυτό που σύμφωνα με την Honda το κάνει να ξεχωρίζει στον τομέα της ασφάλειας είναι ο δυνατός προβολέας των 35 Watt που βοηθά τα μέγιστα τον αναβάτη κατά τη νυχτερινή οδήγηση. Για την εκκίνηση του μοτέρ υπάρχει και μανιβέλα, ενώ το πλαίσιό φέρει τις απαραίτητες ενισχύσεις για να αντεπεξέρχεται με επιτυχία στις κακουχίες των αργεντίνικων δρόμων. Λύση που χαμηλώνει ακόμη περισσότερο το κόστος παραγωγής είναι η χρήση ταμπούρων και στους δύο τροχούς ενώ η τιμή του ανέρχεται στα 1.470 ευρώ.
Από ό,τι φάινεται το μικρό CB1 θα είναι διαθέσιμο μόνο για την αγορά της Αργεντινής αφού το μοτέρ του περνά με επιτυχία μόνο τις προδιαγραφές Euro I.