Μέσα στην κίνηση της πόλης, το S3 Advance αποδεικνύεται πολύ δυνατό, καθώς διαθέτει και την ανάλογη δύναμη στο μοτέρ, αλλά και δύναμη και πληροφόρηση όσον αφορά στα φρένα. Ο αναβάτης του μπορεί να ανοίγει το γκάζι σε κάθε φανάρι, με το S3 να εκτοξεύεται μπροστά, και κατόπιν να τσαρουχώνει τα φρένα, και να φρενάρει αστραπιαία, σε πολύ μικρές αποστάσεις.
Μπορεί τα φρένα να μη διαθέτουν ABS, δίνουν όμως στον αναβάτη να καταλάβει ακριβώς που είναι τα όρια τους, κι έτσι να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τη μεγάλη δύναμη τους. Οι λακκούβες τώρα μας δίνουν την ευκαιρία να σχολιάσουμε ταυτόχρονα ένα θετικό κι ένα αρνητικό σημείο στο scooter της Daelim. Από τη μία μεριά, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν θα ταλαιπωρήσουν τη μέση αναβάτη και συνεπιβάτη, γεγονός πολύ θετικό, από την άλλη όμως, οι ελαστικές βάσεις στο τιμόνι, οι ελαστικότητες του πλαισίου και οι μαλακές αναρτήσεις δίνουν μια περίεργη, και σχετικά ασαφή εικόνα στο κράτημα. Στην εικόνα αυτή συνεισφέρουν και τα σκληρά ελαστικά της Schwalbe, που κόβουν τον αέρα στον αναβάτη με sport διαθέσεις.
Είμαστε σχεδόν σίγουροι, πως το κράτημα θα βελτιωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, αν αλλάξετε ελαστικά, θα θέλαμε όμως να βλέπαμε το S3 να παραδίδεται με μαλακά ελαστικά, καταλληλότερα για τις ελληνικές συνθήκες, από την αντιπροσωπεία. Παρ’ όλα αυτά, τα όρια στο κράτημα θα έρθουν κοντά μόνο στο βρεγμένο, ή σε ιδιαίτερα ολισθηρές καταστάσεις, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες, ακόμα και με αυτά τα ελαστικά, το S3 Advance θα ελιχθεί σα δαίμονας ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω του με χαρακτηριστική ευκολία τα περισσότερα οχήματα. Και στην Εθνική Οδό, μπορείτε να ταξιδεύετε άνετα με 120-140χλμ/ώρα, με χαρακτηριστική σταθερότητα, δίχως ταλαντώσεις, και κουνήματα. Τα φλας διαθέτουν ένα ανεπαίσθητο ηχητικό σήμα που δεν ενοχλεί (δεν ακούγεται όμως), οι καθρέπτες έχουν καλό οπτικό πεδίο, ενώ η κόρνα είναι από τις δυνατότερες και πιο ωραίες σε χροιά που έχουμε ακούσει!
Το keyless σύστημα λειτουργεί άψογα, ενώ πρέπει να πλησιάσετε πολύ κοντά για να σας αναγνωρίσει. Και η κατανάλωση καυσίμου στα 4,2lt/100χλμ κρίνεται λογικότατη, ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων θα σας δώσει αυτονομία περίπου 270-275 χιλιομέτρων.
Τα πιο γρήγορα 125άρια scooter με 16άρη τροχό
Lifan LF 125: Φρένα με CBS, κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ και φαρδιά σέλα
Νέα υπερσύγχρονη μονάδα Service της Haritos Moto στη Δάφνη
BMW Motorrad 2026: Νέα χρώματα και μικρές βελτιώσεις για όλα τα μοντέλα
«Χάρτης Τροχαίων Συγκρούσεων»: Νέα εφαρμογή που δείχνει live τα τροχαία!
Triumph Originals: Οκτώ μοναδικές custom μοτοσυκλέτες διεκδικούν την κορυφή
Νέες κάμερες που κόβουν αυτόματα πρόστιμα σε 17 Δήμους της Αττικής!
Honda CB750 1969: Η μηχανή που γύρισε τον κόσμο ανάποδα
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha MT-07 (2014-2018)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025