Μέσα στην κίνηση της πόλης, το S3 Advance αποδεικνύεται πολύ δυνατό, καθώς διαθέτει και την ανάλογη δύναμη στο μοτέρ, αλλά και δύναμη και πληροφόρηση όσον αφορά στα φρένα. Ο αναβάτης του μπορεί να ανοίγει το γκάζι σε κάθε φανάρι, με το S3 να εκτοξεύεται μπροστά, και κατόπιν να τσαρουχώνει τα φρένα, και να φρενάρει αστραπιαία, σε πολύ μικρές αποστάσεις.
Μπορεί τα φρένα να μη διαθέτουν ABS, δίνουν όμως στον αναβάτη να καταλάβει ακριβώς που είναι τα όρια τους, κι έτσι να εκμεταλλευθεί στο έπακρο τη μεγάλη δύναμη τους. Οι λακκούβες τώρα μας δίνουν την ευκαιρία να σχολιάσουμε ταυτόχρονα ένα θετικό κι ένα αρνητικό σημείο στο scooter της Daelim. Από τη μία μεριά, οι ανωμαλίες του οδοστρώματος δεν θα ταλαιπωρήσουν τη μέση αναβάτη και συνεπιβάτη, γεγονός πολύ θετικό, από την άλλη όμως, οι ελαστικές βάσεις στο τιμόνι, οι ελαστικότητες του πλαισίου και οι μαλακές αναρτήσεις δίνουν μια περίεργη, και σχετικά ασαφή εικόνα στο κράτημα. Στην εικόνα αυτή συνεισφέρουν και τα σκληρά ελαστικά της Schwalbe, που κόβουν τον αέρα στον αναβάτη με sport διαθέσεις.
Είμαστε σχεδόν σίγουροι, πως το κράτημα θα βελτιωθεί σε εντυπωσιακό βαθμό, αν αλλάξετε ελαστικά, θα θέλαμε όμως να βλέπαμε το S3 να παραδίδεται με μαλακά ελαστικά, καταλληλότερα για τις ελληνικές συνθήκες, από την αντιπροσωπεία. ΠαρΆ όλα αυτά, τα όρια στο κράτημα θα έρθουν κοντά μόνο στο βρεγμένο, ή σε ιδιαίτερα ολισθηρές καταστάσεις, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες, ακόμα και με αυτά τα ελαστικά, το S3 Advance θα ελιχθεί σα δαίμονας ανάμεσα από τα αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω του με χαρακτηριστική ευκολία τα περισσότερα οχήματα. Και στην Εθνική Οδό, μπορείτε να ταξιδεύετε άνετα με 120-140χλμ/ώρα, με χαρακτηριστική σταθερότητα, δίχως ταλαντώσεις, και κουνήματα. Τα φλας διαθέτουν ένα ανεπαίσθητο ηχητικό σήμα που δεν ενοχλεί (δεν ακούγεται όμως), οι καθρέπτες έχουν καλό οπτικό πεδίο, ενώ η κόρνα είναι από τις δυνατότερες και πιο ωραίες σε χροιά που έχουμε ακούσει!
Το keyless σύστημα λειτουργεί άψογα, ενώ πρέπει να πλησιάσετε πολύ κοντά για να σας αναγνωρίσει. Και η κατανάλωση καυσίμου στα 4,2lt/100χλμ κρίνεται λογικότατη, ενώ το μεγάλο ρεζερβουάρ των 11,5 λίτρων θα σας δώσει αυτονομία περίπου 270-275 χιλιομέτρων.
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr