Τιμή: 9.390 ευρώ
Ποιο δίτροχο είναι πιο εναλλακτικό από το νέο Integra της Honda; Δεν είναι μοτοσικλέτα, αφού διαθέτει πολλά πλαστικά και αυτόματη μετάδοση. Αλλά δεν είναι και scooter, αφού συμπεριφέρεται σαν μοτοσικλέτα και έχει και χειροκίνητη επιλογή σχέσης. Υπάρχει, λοιπόν, πιο alternative μοντέλο από αυτό;
Το Integra, λοιπόν, συνδυάζει τον κόσμο των scooter με αυτό των μοτοσικλετών και συγκεντρώνει τα θετικά σημεία και από τους δύο: Αρχιτεκτονική πλαισίου αντίστοιχη με μίας μοτοσικλέτας (μοτέρ μπροστά και μέσα στο πλαίσιο και συμβατικό ψαλίδι με μονό αμορτισέρ), τροχοί 17 ιντσών, μεγάλες διαδρομές στις αναρτήσεις, φρένα με C-ABS, και προστασία από τα στοιχεία της φύσης ανάλογη με των scooter.
Παράλληλα ο νέος δικύλινδρος κινητήρας, προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα / 100 χλμ.), αλλά και ικανοποιητικότατες επιδόσεις. Αν και ο σκοπός του δεν είναι τα απόλυτα νούμερα ροπής και ισχύος αλλά η καλύτερη δυνατή απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, η μέγιστη ισχύς του νέου μοτέρ ανέρχεται στους 51 ίππους και στα 6,3 kgm ροπής στις 6.250 και 4.250 σ.α.λ. αντίστοιχα.
Επιπλέον, ο δικύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται με το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δεύτερης γενιάς και διαθέτει δύο αυτόματες λειτουργίες (D και S για κανονική και σπορ οδήγηση αντίστοιχα) και μία πλήρως χειροκίνητη. Τέλος, κάτω από τη σέλα, το Integra διαθέτει ικανό αποθηκευτικό χώρο που αγγίζει τα 15 λίτρα, ενώ οι τροχοί του είναι οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί σε scooter, καθώς ξεπερνούν τις 16 ίντσες και έχουν… μοτοσικλετιστική διάμετρο, με 17 ίντσες μπρος και πίσω!
Στο δρόμο, τέλος, το Integra συμπεριφέρεται όπως ακριβώς περιμένεις: σα μοτοσικλέτα. Σταθερό, βράχος σε όλες τις ταχύτητες και ικανό να κινηθεί σε sport ρυθμούς χάρη στις σφιχτές αναρτήσεις, το πολύ καλό πλαίσιο και τα εξαιρετικά φρένα με το ABS, που θα διατηρήσουν ήσυχο τον αναβάτη.
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/4.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 238
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Βάζεις τιμή στο κεφάλι σου, «ηλίθιε»;
QJMOTOR COV 125: Αφιξη τον Σεπτέμβριο με 15 άλογα στα όρια της A1!
Test ADV κράνος Yohe 632A SV: Με κορυφαίο VfM στην κατηγορία του
Έρχεται η βενζίνη E20: Τι σημαίνει για τη μοτοσυκλέτα σου και πώς να προετοιμαστείς
Ο Ιωάννης Δ. Σαρακάκης εξελέγη Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου
Kawasaki Z1100 SE: Δεν θα έχουμε νέο ZRX, αλλά η επιστροφή είναι γεγονός για το 2026
Πως γλιτώνω χρήματα με την αγορά μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας;
Triumph 2026: Νέα χρώματα φωτιά για Tiger, Street Triple και Rocket 3 Storm
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr