Η διαδρομή στους λόφους γύρω από το Porto Ercole ήταν πραγματικά μαγική, απολαυστική όσο και απαιτητική για οποιαδήποτε δίκυκλο. Πραγματικό τρενάκι του τρόμου, γεννήτρια αδρεναλίνης, μια πραγματική Λερναία Ύδρα, με δεκάδες στροφές, από τις οποίες συνεχώς ξεπηδούσαν καινούργιες. Ζάλη μας έπιασε από το συνεχές πλάγιασμα. Μια δεξιά, μια αριστερά, πάλι δεξιά, πάλι αριστερά… rinse and repeat. Περισσότερα από 160 χιλιόμετρα διανύσαμε, και το σκηνικό δεν άλλαξε καθόλου. Ελάχιστες οι ευθείες, οι περισσότερες με μία ή το πολύ δύο λωρίδες, όπου καταφέραμε στιγμιαία να δούμε -με ευκολία- το κοντέρ να σκαρφαλώνει ταχύτατα πάνω από τα 200χλμ/ώρα! Άντε βρείτε άλλο scooter να μπορεί να το κάνει αυτό. Στην αρχή σκέφτηκα πως η Aprilia ήταν έτοιμη να… χαντακώσει από μόνη της το SRV, με αυτή την κλειστή διαδρομή που διάλεξε, διαδρομή που δίχως αμφιβολία θα ευνοούσε ελαφρύτερα δίκυκλα, και με μικρό μεταξόνιο. Γίνετια να πείσει κανείς τον Άτλαντα να κλέψει τα μήλα των εσπερίδων; Αν είσαι ο Ηρακλής, ή αν κυλάει στις φλέβες σου το αίμα του, η απάντηση είναι καταφατική. Προς τιμή του SRV, τα 249 κιλά του και τα 1593 χιλιοστά του μεταξονίου του δεν μας εμπόδισαν στο ελάχιστο να διασκεδάσουμε με ασφάλεια τη διαδρομή, κόβοντας και καίγοντας με επιτυχία ένα-ένα τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας, μέχρι και το τελευταίο, και φέρνοντας πίσω στο λιμάνι, κάτω από τη σέλα, τα μήλα των Εσπερίδων. Και είμαι σίγουρος πως σε πιο ανοιχτές διαδρομές το SRV θα κόβει κεφάλια, καθώς η σταθερότητα του είναι υποδειγματική, ακόμα και στην τελική του. Τις εντυπώσεις κλέβει με τη σειρά του και το άνετο σετάρισμα των αναρτήσεων, που φιλτράρει με τεράστια επιτυχία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Κάποιοι αμελητέοι θόρυβοι από τις πλάκες του πιρουνιού δεν μας ανησύχησαν. Αυτό που δεν χόρταινα να κάνω ήταν να ανοίγω στο τέρμα το γκάζι, και να απολαμβάνω α) την κτηνώδη επιτάχυνση ξανά και ξανά, αλλά και β) τον ήχο της εισαγωγής του φίλτρου αέρα… λες και ρούφαγε όλο το οξυγόνο του πλανήτη! Τα φρένα είναι δυνατά και εμπνέουν ασφάλεια, αν και η αδράνεια των 260 γεμάτων κιλών του SRV συν των κιλών του αναβάτη, δεν θα έλεγε όχι και για λίγη έξτρα επιβραδυντική δύναμη. Στο τέλος της ημέρας, το SRV έδειχνε να εκπληρώνει απόλυτα, με άνεση και στιλ, όλες τις προσδοκίες της νέας, επιθετικής του εμφάνισης. Μια απίθανη υπερταχεία μεγάλων ταχυτήτων, που δεν έχει αντίπαλο όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.