Το MP3 αποκτά πλέον και ένα πιο «πράσινο» πρόσωπο, καθώς διαθέτει κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας! Οι Ιταλοί δεν θα μπορούσαν παρά να διαλέξουν το MP3 για τη νέα τους αυτή τεχνολογία και το τρίροδο scooter αποτέλεσε, πριν ένα χρόνο περίπου, το πρώτο υβριδικό όχημα της εταιρείας. Το πρώτο μοντέλο που εκμεταλλεύτηκε την υβριδική τεχνολογία ήταν το MP3 των 125 κ.εκ. και οι Ιταλοί επέκτειναν την γκάμα των υβριδικών τους οχημάτων με το MP3 300 LT Hybrid. Παράλληλα με το θερμικό κινητήρα των 278 κ.εκ., το MP3 300 LT Hybrid αξιοποιεί έναν ηλεκτρικό. Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσθέτει νέες ιδιότητες στο ιταλικό τρίροδο, όπως είναι η ηλεκτρική κίνηση και η οικονομία στην κατανάλωση, η όπισθεν, αλλά και η συνεργασία ανάμεσα στους δύο κινητήρες για αύξηση των επιδόσεων του MP3. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, λοιπόν, αποτελεί το έναυσμα για μια νέα εποχή για τα δημοφιλή MP3, μια εποχή, όμως, που θα έρθει οπωσδήποτε γρηγορότερα στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αναφέρομαι στο νομοθετικό πλαίσιο που ευνοεί την αγορά ενός τέτοιου οχήματος και που στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε νηπιακό στάδιο. Για παράδειγμα, σε κάποιες από τις χώρες του εξωτερικού, ο κάτοχος ενός υβριδικού (ή ηλεκτρικού) οχήματος μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε πεζόδρομους, να φορτίσει το όχημά του σε εξωτερικές πρίζες και να επωφεληθεί διαφόρων άλλων προνομίων που δεν υπάρχουν ακόμη στη χώρα μας. Ωστόσο, το νέο MP3 μπορεί να προσφέρει και στον Έλληνα αναβάτη κάποια προνόμια, με τη μειωμένη κατανάλωση να αποτελεί το σημαντικότερο αυτών.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr